Popular Posts

Thursday 15 January 2015

ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΘΟΥΝ.

 Καλα μου αδέλφια, συμφωνώ απολύτως οτι υπάρχουν Χριστιανικές ταμπέλες, ο ένας λεει εγώ είμαι Ορθόδοξος, ο άλλος λέει ειμαι Ρωμαιοκαθολικός, κι' ο άλλος Ευαγγελικός  η της Πεντηκοστής, η Βαπτιστής, η του Λουθήρου, αλλα στα μάτια του Κυριου υπάρχουν μονο δυο κατηγορίες Χριστιανών, Χριστιανοί στην ουσια που τον Αγαπούν, τον Υπακούουν και μ'ολη τους την καρδία τον ακολουθούν και Χριστιανοί στην Ονομασία, φαινομενικά Χριστιανοί που κληρονόμησαν την Θρησκεία, αλλα ποτε τους δεν αγάπησαν τον Χριστό, δεν τον εμπιστεύτηκαν και δεν απάντησαν το κάλεσμα του « ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαίος 11:28) και «Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζί»(Αποκάλυψη 3:20)

Ο Χριστός όμως υπόσχεται σε κάθε γνήσιο Πιστό < ασχέτως ταμπέλας>  οτι απο το Άγιο Πνεύμα του θα κατοικηθεί  και λέει << Αν με αγαπάει κάποιος, θα εφαρμόσει τον λογο μου,και ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ και θα ΕΡΘΟΥΜΕ και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζί του >>( Ιωαννης 14:23) Αυτή αδελφέ μου, αδελφή μου ειναι η Χάρης του Κυρίου μας, αν πράγματι τον αγαπάς και  επιθυμείς μ'όλο σου το είναι να εφαρμόζεις τα λόγια του, να κάνεις το θέλημα του απο το Αγιο Πνεύμα του θα κατοικηθείς, θα στείλει το Αγιο Πνεύμα του μέσα σου να ζει και να σε καθοδηγεί << Όταν λοιπόν έρθει ο Παράκλητος , που θα σας τον στείλω Εγω απο τον Πατέρα, το Πνεύμα της Αληθείας, εκείνος θα δώσει την μαρτυρία του για μένα.>>( Ιωάννης 15:26) Και ας μην πει κανείς οτι το Άγιο Πνεύμα είναι μονο για τους Αποστόλους, γιατί αν το Άγιο Πνεύμα δεν είναι μέσα σου δεν ανήκεις στο σώμα του Χριστού, δεν είσαι Χριστιανός.

Φίλε, αυτο που σφραγίζει τον μετανιωμένο και επιστρεψαντα στον Χριστό αμαρτωλό είναι το Αγιο Πνεύμα του, το Αγιο Πνεύμα είναι αυτό που εγκαινιάζει το καινούργιο παρών που λέγεται ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ και που χωρίς αυτο το καινούργιο παρών, την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ κανένας αμαρτωλός στην βασιλεία του Θεού δεν θα μπει.( Ιωαννης 3;3)

Αδελφέ/η ασχέτως απο δογματική ταμπέλα αν τον Χριστο ΑΓΑΠΑΣ και επιθυμείς μ'ολη σου την καρδιά το θέλημα του να εκτελείς, μεγάλη ας είναι η χαρά σου γιατί σύμφωνα με τον λόγο του απο το Αγιο Πνεύμα του θα κατοικηθείς << Αν με αγαπάει κάποιος, θα εφαρμόσει τονλογο μου,και ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ και θα ΕΡΘΟΥΜΕ και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζι του >>( Ιωάννης 14:23) και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ'ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ !!! (Εβραίους 13;5) 

No comments:

Post a Comment