Popular Posts

Friday 1 January 2016

ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ

Φίλοι μου Καλή σας χρονιά, Ολοι μας επιθυμούμε βίο ανθόσπαρτο,, χωρίς καυγάδες μίση ζήλιες, πόνους απο διαζύγια,απο βαριές αρρώστιες, χωρίς οικονομικές καταστροφές, όλα να πηγαίνουν καλα και αναποδιές να μην κτυπήσουν την πόρτα μας . Η Αληθεια ομως ειναι οτι ολοι μας θα περάσουμε απο δοκιμασίες, ολοι μας θα χτυπηθούμε στα βράχια της ζωής αλλα σώος και ασφαλής θα βγει αυτός η αυτή που τον Χριστό εμπιστευτεί. 
Φιλε μου όταν τα κύματα της ζωής λυσσαλέα σε χτυπούν τρέξε στον Χριστο και ανάπαυση και ψυχική δροσιά θα βρεις, και μέσα από όλα θα βγεις και νικητής/τρια. 
Αυτη ειναι η εμπειρία μου και της οικογένειας μου οτι παρόλο που φοβέρα χτυπήματα ζωής μας χτύπησαν απρόοπτα το 1987<με απέλυσαν απο τη δουλεία μου, βρέθηκα να έχω στένωση αρτηρίας, και η κόρη μου η Χριστίνα μόλις δεκατριών ετών ανακάλυψαν οτι έπαθε σχιζοφρένεια>, χάρη στον Χριστό που τότε αναζήτησα τον Θεό με ολη την δύναμη της καρδιάς μου έλαβα ειρήνη, έλαβα χάρη, και γαλήνη και ελπίδα βασίλεψε στην ζωή μου. 
Η βεβαιότητα και σιγουριά μπήκε στη ζωή μας, οτι ο Χριστός ειναι στο τιμόνι της ζωής μας, οτι εκείνος  μας αγαπά και εχει ενα καλό σχέδιο για την Χριστίνα , οτι δεν θα την αφήσει να τυραννιέται, και οτι αν το βλέμμα της καρδιάς μου το εχω προσηλωμένο στον ίδιο μέσα απο τα αναπάντεχα της ζωής με ασφάλεια, αισιοδοξία θα προχωρώ και τα καλα σχέδια που έχει για τις τρις μου κόρες και για μένα θα τα δω, θα τα γευτώ, και την ΧΑΡΗ του και το ΕΛΕΟΣ του στους φίλους και σε άγνωστους θα τα διαλαλώ. 

Φίλε μου, ως τα σαράντα μου (παρόλο που οικονομικά ειχα πετύχει στην Ελλάδα) ζούσα μέσα στο άγχος, αλλά απο το 87 παρόλα τα χτυπήματα χάρη στον Χριστό με αισιοδοξία, βεβαιότητα και χαρά απο τότε ζω !!! 
Φιλε/η τίποτε δεν συγκρίνεται με την ΧΑΡΑ την ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ και την ΑΣΦΑΛΕΙΑ που ο Χριστός βάζει στην καρδιά του τσακισμένου απο την Ζωή που θα τρέξει σ' Αυτόν.(Ματθαιος 11:28). 
Σου εύχομαι τον Χριστό να εμπιστευτείς προσωπικό Σωτήρα σου και εσυ να τον δεχτείς, και στις ευλογίες του και εσυ θα μπεις, απο το Άγιο του Πνεύμα θα βαπτιστείς, και την Αιωνια μετα θανατο διαμονή σου στον παράδεισο δεν θα την αμφισβητείς !!!

Φιλε μονο ο Χριστός ειναι η πόρτα του Παράδεισου, ακόμα και αν έχεις ολα τα πλούτη του Κόσμου, ολα τα μεσα και όλα τα αγαθά αν τον ΧΡΙΣΤΟ σωτήρα σου δεν τον δεχτείς οτι και αν κάνεις στον Παράδεισο δεν θα μπεις. 
Σου εύχομαι να του ανοίξεις την καρδιά σου και στην Ευλογία του και εσύ να μπεις. αμήν

No comments:

Post a Comment