Popular Posts

Sunday 3 January 2016

ΣΤΟΝ ΔΙΣΤΑΚΤΙΚΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑ

Εάν τον Χριστό αγαπάς, τον τιμάς, τον υπηρετείς, δεν διστάζεις σωτήρα σου να τον δεχτείς, ειδάλλως είσαι απατεώνας και γεμάτος προσχήματα υποκριτής. 

"Κύριε εξάγνισε τον δούλο σου από την υποκρισία." Ειναι η προσευχή που ο Κύριος θα δεχτεί και απο την υποκρισία σου θα σε πλύνει και στην ευλογία του θα αποκατασταθείς. Αμήν! 

Η αγάπη του Χριστού 
ειναι μεταδοτική 
αγαπάει καθαρίζει 
κάθε γνήσιο του παιδί !! 

Στον κόσμο που φθείρεται 
και γρήγορα περνάει 
μονο ο Χριστός 
την αληθινή ζωή χαρίζει 
που στον παράδεισο οδηγεί 

Αν εισαι άνθρωπος γνωστικός 
και στον παράδεισο επιθυμείς  να μπεις 
αυτό που πρέπει να κάνεις 
ειναι τον Χριστό σωτήρα σου να τον δεχτείς !! 

Φίλε εκείνα που μάτι δεν είδε και αυτί δεν άκουσε και νους ανθρώπου δεν τα διανοήθηκε, εκείνα ετοίμασε ο Θεός γι' αυτους που τον αγαπούνε ( Α.Κορινθιους  2:9)  που τον Χριστό σε απόσταση δεν τον κρατούνε.
Φιλεεεεε μου όποιος και όποια και αν εισαι και θρήσκος η και αγνωστικιστής, και αστρονόμος η ψυχαναλυτής, λιμενεργάτης η καθηγητής μακριά απο  τον Χριστό μαζι με τις πέντε επιπόλαιες  θρήσκες παρθένες και εσυ για πάντα θα αποκλειστείς επειδή αμέλησες τον Χριστό τον Νυμφίο να του ανοίξεις την καρδία σου και προσωπικό σωτήρα σου να τον δεχτείς !!!
Ο Χριστός καλέ μου άνθρωπε σου λέει «Εγώ είμαι το ΦΩΣ του κόσμου. Όποιος ακολουθεί έμενα, δεν θα περπατήσει στο σκοτάδι άλλα θα εχει το ΦΩΣ της Ζωης»(Ιωάννης 8:12) μην υποτιμάς τα λόγια του και μην τα παρερμηνεύεις. Δέξου με ταπεινοφροσύνη την αλήθεια οτι όλοι οι δρόμοι δεν οδηγούν στο σπίτι του Πατρός παρα μονο ο Χριστός ειναι η ΟΔΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η Αιώνιος με τον ΘΕΟ ΖΩΗ και κανείς ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ- δεν φτάνει στον Πατέρα παρα μονάχα περνώντας απο τον Χριστό !!(Ιωάννης 14:6) 
Φιλε μου, τον Κύριο Ιησού Χριστό εμπιστεύτηκα το 1988 κι' από τότε εγωο ανάξιος πρώην αγχώδης αμαρτωλός γεμάτος σιγουριά αισιοδοξία και θάρρος  ζω, γιατί γνωρίζω οτι προστάτης και ποιμένας μου ειναι ο Χριστός και μαζί του μετά θάνατο θα βρεθώ με τον σωτήρα μου που αγαπώ. Αμην!

No comments:

Post a Comment