Popular Posts

Friday 15 January 2016

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΩ ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΔΕΧΤΩ

Κανένας δεν μπορεί στον παράδεισο να μπει εκτός και αν τον Χριστό σωτήρα του δεχτεί γιατι ο Χριστός ειναι η *Πόρτα* και ο *δρόμος* του Παραδείσου και η Πηγή της Αιωνίου Ζωής !   
«
Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή»(Ιωάννης 10:9) «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ <  στον Παράδεισο στο σπίτι του Πατρός> ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14:6)  «Εγώ είμαι το ΦΩΣ του κόσμου. Όποιος ακολουθεί έμενα, δεν θα περπατήσει στο σκοτάδι άλλα θα εχει το ΦΩΣ της Ζωης»(Ιωάννης 8:12)«Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή· αυτός που πιστεύει σε μένα, και αν πεθάνει, θα ζήσει. Και καθένας που ζει και πιστεύει σε μένα, δεν πρόκειται να πεθάνει στον αιώνα.» (Ιωάννης 11:25-26)  
Αυτη φίλε μου είναι η Αλήθειά οτι  μόνο μέσω του Χριστού στον παράδεισο θα μπεις, σου εύχομαι να μην πτοηθείς, να μην επιτρέψεις  φόβο, η οικογενειακή η κοινωνική πίεση "Τι θα πει η Γυναίκα μου"  "O Πατέρας μου" "Ο Πεθερός μου" 
 απο την Βασιλεία του Θεού να σ' αποκλεισει,  γιατι τίποτε στον κόσμο δεν μπορεί να συγκριθεί μ'αυτην !!  «Απο κανέναν άλλο δεν μπορεί να προέλθει η σωτηρία ούτε  υπάρχει άλλο Πρόσωπο -εκτός του Ιησού Χριστού- κάτω απο τον ουρανό με το όποιο μπορούμε  να σωθούμε.»(Πράξεις 4:12)  
Τρέξε φίλε μου στον σπλαχνικό Χριστό, απάντησε το  κάλεσμα του «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) και στην Αιώνια Ζωή και εσυ θα μπεις , και ποτε δεν θα χαθείς. Αλληλούια ! 
« Αν διψάει κάποιος ας έρχεται σε μένα και να πίνει. Όπως το λέει η γραφή, ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν απο εκείνον που πιστεύει σε μένα!!»(Ιωαννης 7:37) Είναι η αξιόπιστη υπόσχεσης του Χριστού. Απο το άνοιγμα της καρδιάς σου στον Χριστό θα εξαρτηθεί αν στην ΕΥΛΟΓΙΑ του και εσύ θα μπεις. Αμήν!

No comments:

Post a Comment