Popular Posts

Tuesday 5 January 2016

H AΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΘΟΥΜΕ ΠΟΛΥ

Όσοι, όμως, τον ΔΕΧΘΗΚΑΝ σ' αυτούς έδωσε το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ  του ΘΕΟΥ σ' αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του· οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ(Ιωαννης 1:12-13)
Κανεις δεν γίνεται παιδι Θεού χωρίς ν' ανοίξει την καρδιά του στον ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ του τον Δεχθεί «Στέκομαι τωρα μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ.ΑΝ ακούσεις την φωνη μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ σου, θα ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ και τότε θα ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ,(Αποκαλυψη 3:20) Πιστεύω οτι ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ  λέει ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΣΕ ΔΙΔΑΞΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΎΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ,«Μέσα στον κόσμο θα έχετε θλίψη· αλλά, να έχετε θάρρος· ΕΓΩ ΝΙΚΗΣΑ  τον κόσμο.» ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΎΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΘΕΙΣ(ιωαννης 16;33)
Στην ερώτηση ποιον αγαπάει ο ΧΡΙΣΤΟΣ περισσότερο, ο λόγος του Θεου λέει:Εκείνος που έχει τις εντολές μου ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΗΡΕΙ ,εκείνος είναι που με αγαπάει· και εκείνος που με ΑΓΑΠΑΕΙ, ΘΑ ΑΓΑΠΗΘΕΙ από τον Πατέρα μου· και ΕΓΩ θα τον ΑΓΑΠΗΣΩ, και σ' αυτόν θα ΦΑΝΕΡΩΣΩ  τον εαυτό μου.(Ιωάννης 14;21), και οχι σ' αυτόν που ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ.
 « Αν με αγαπάτε, φυλάξτε τις εντολές μου.» (ιωαννης 14;15) Αγαπη για τον θεο ειναι αυτή ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ και οι εντολές του δεν είναι βαριές.(Α.Ιωαννης 5:3)
Ο  ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ « Αγρυπνείτε, λοιπόν, επειδή ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ποια ώρα ΕΡΧΕΤΕ ο Κύριός σας.»(ΜΑΤΘΑΙΟΣ  24;42)     
ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΠΑΡΟΛΗ ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΖΕΙ,Η  ΟΤΙ  ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ  ΘΑ ΧΑΊΡΕΤΑΙ ΤΗN ΖΩΗ,ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΠΕ)«Αγρυπνείτε, λοιπόν, επειδή ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ την ημέρα ούτε την ώρα, κατά την οποία ΕΡΧΕΤΑΙ ο Υιός τού ανθρώπου»(ΜΑΤΘΑΙΟΣ 25;17). ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΆΣΕΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ, ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΕΙΣΤΗΝ ΖΩΗ, Σ' ΑΥΤΟΝ ΠΙΣΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΘΕΙΣ ΠΟΛΥ.
« Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ, ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΘΟΥΜΕ ΠΟΛΥ»

No comments:

Post a Comment