Popular Posts

Saturday 23 January 2016

Η ΠΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ ΑΛΛΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝ ΤΟΥ ΔΟΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ




Η χαρά μου ειναι μεγάλη Ειναι καταπληκτική
Τον Χριστό τον Αγαπάω, Και σ'αυτόν έχω ΔΟΘΕΙ !
Πάντα σ' αυτόν εγώ τρέχω Με κάθε μου προσευχή
 Και πότε μου δεν μ' αφήνει Αβοήθητο στιγμή.
Σωτηρία μου έχει ΔΩΣΕΙ και Αιώνια Ζωή,
Και γιαυτό εγώ τον ΥΜΝΩ, Κάθε της Ζωής στιγμή.
Ο Σωτήρας ο Χριστός μου είναι καταπληκτικός
Και ποτε δεν θα μ' αφήσει Αβοήθητος Αυτός.
Και γι' αυτό και σου προτείνω Να τον εμπιστευτείς,
Και Σωτήρα και  Κύριο σου Και εσύ να τον ΔΕΧΤΕΙΣ !

Φίλε μου στην Αιώνια Ζωή δεν θα μπεις εκτός και αν τον Ιησού Χριστο ασπαστείς και Κυριο και Σωτήρα σου ο ιδιος τον δεχτείς.
«Ο Χριστός στους δικους του ηρθε και ΔΕΝ τον δεχτηκαν. Όσοι ομως τον δέχτηκαν σ' αφτούς έδωσε το προνόμιο, την εξουσία να γίνουν παιδιά θεού, και που δεν γεννήθηκαν απο γυναίκας αιμα, ουτε απο ανθρώπινη πρωτοβουλία, αλλα απο τον Θεο γεννήθηκαν Ξανά.»(Ιωάννης 1:12-13)
Φίλε μου σε παρακαλώ, ανανέωσε τις σκέψεις σου και κάθε γνώμη που εχεις σχηματίσει για την Σωτηρία και που ειναι ΑΝΤΙΒΙΒΛΙΚΗ πέταξε την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥ απο καθε αντιβιβλικη Γνώμη που πιστεύεις και αγκάλιασε την ΑΛΗΘΕΙΑ του Ευαγγελίου και των λόγων του Χριστου και ΤΙΠΟΤΕ άλλο.
Φίλε η Πίστης που σώζει δεν ειναι απλώς θεολογική και διανοητική άλλα ΕΠΙΚΥΡΩΝΕΤΑΙ με το άνοιγμα της καρδιάς και της ΑΦΙΕΡΩΣΕΣΩΣ της Ζωης στον Χριστο.
Επικυρώνεται με μια Προσευχή Αφιερώσεως που προσεύχεσαι εσυ ο ιδιος με ειλικρίνεια στον Χριστό και του Ζητάς απο ολες της αμαρτίες σου να σε συγχωρήσει και να ΕΡΘΕΙ στην Ζωη σου, και στον ΘΡΟΝΟ της καρδιάς σου να καθίσει και το δικό του θέλημα να γίνει στην Ζωή σου και οχι το δικό σου.
Αν αυτο με τα δικά σου λόγια απο τον Χριστό του το Ζητήσεις εκείνος την προσευχη σου θα απαντήσει και Αιώνια ζωή μαζί τού θα ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ.!

'Κυριε Ιησού Χριστέ, σου ζητώ συγνώμη που τοσα Χρόνια την χαρη σου αγνοούσα. Μετανοώ Χριστέ μου και σου Ζητώ απο ολες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και να έρθεις στην ζωη μου και να Ζήσεις μαζι μου ΟΛΕΣ τις ημερες της ζωης μου ,και να με μεταμορφώσεις να με βοηθήσεις να κάνω Παντα το δικο σου θέλημα και οχι το δικο μου'

Ειναι μια προσευχή που αν εκφράζει την επιθυμία της καρδιάς σου ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα την απαντήσει και Αιώνια ζωή μαζι του θα σου χαρίσει.

Σου εύχομαι στον Χριστό να ΔΟΘΕΙΣ και στην αιώνια Ζωη και εσύ να ΜΠΕΙΣ.

No comments:

Post a Comment