Popular Posts

Wednesday 6 January 2016

ΜΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΕΝΗ ΠΥΛΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΤΙΑ Η ΠΥΛΗ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΧΑΜΟ ! Ιησούς Χριστός


«Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή»(Ιωάννης 10:9) «Αν διψάει καποιος ας έρχεται σε μένα και να πίνει. Οπως το λέει η γραφή, ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν απο εκείνον που πιστευει σε μένα!!»(Ιωαννης 7:37)
Η αγάπη του Πατρός μου
ήταν ανεμική ...
αγαπούσε τον Χριστό
αγαπούσε τη Ζωή !!!

Η αγάπη του πατέρα μου ήταν η νιόπαντρη σύζυγος του Λουλι,   τον Δεκέμβριο του 1946 η Θεοδώρα "Λουλι" Κοτσιομυτη Φελλα μόλις 32 χρόνων έφυγε απο την Ζωή μετα απο μια σύντομο πάλη με την πλαστική αναιμία. Δεν την γνώρισα την μαμά μου γιατί λιγο μετά τον Μάρτιο που γεννήθηκα, εκδηλώθηκε η αρρώστια της, ουτε εγω την χάρηκα ουτε και ο σχετικά νιόπαντρος πατέρας μου ο Ζήνων.
Άλλα η χαρά μου ειναι μεγάλη γιατι αγαπούσε τον Χριστό, και μια μέρα στον παράδεισο θα την δω γιατί ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ στον ΚΥΡΙΟ ! ( Ψαλμος 116:15) Γιατι η Λουλι αγαπούσε πραγματικά τον Χριστο, και κανείς που πραγματικά αγαπά τον Χριστό απο τον Παράδεισο δεν θα αποκλειστεί, αλλα με τον Κυριο και σωτήρα του που αγαπά μετα θάνατο θα βρεθεί.
Μακάρι και ολοι οι *κοιμηθεντες* της οικογένειας μου να αγαπούσαν τον Χριστό όπως η Λουλι και ο Παππούς μου ο Στυλιανός, αλλα η οδός της Σωτηρίας δεν ειναι ευρύχωρος οικογενειακή, η ομαδική, αλλα στενή ατομική και λίγοι ειναι εκείνοι που την βρίσκουν. (Ματθαίος 7:14)

Ολους ο Χριστός τους προσκαλεί σ' αυτον να τρέξουν αιώνια δροσιά και Αιώνια ανάπαυση να βρουν (Ματθαίος 11:28) αλλα οι περισσότεροι οπως οι προσκεκλημένοι στο μεγαλο δείπνο χαρη στης λανθασμένες του προτεραιότητες στον παραδεισο δεν θα μπουν  «Αγόρασα ενα χωράφι και πρέπει να παω να το δω. Αγόρασα ενα βόδι , Εχω μολις παντρευτεί και γι'αυτο δεν μπορώ να έρθω.»  (Λουκας 14:16-21) βάλε εσυ την δικη σου *έγκυρη* δικαιολογία που σε εμποδίζει τον Χριστο να ασπαστείς απο Αυτον και μονο να εξαρτηθείς και να αρχίσεις να τον ακολουθείς !!!

Φιλοι μου μακάριοι ειναι εκείνοι που δεν υπολογίζουν τον εαυτό τους, την ελευθερία τους, και ειναι διατεθειμένοι στον Χριστο να δοθούν και να αρχίσουν να τον ακολουθούν γιατι αυτοι στον Παράδεισο  με τον Κύριο και ΣΩΤΗΡΑ τους θα βρεθούν και κανείς εν Ζωη δεν θα τους αποσπάσει απο τα χέρια του Κυρίου τους !! «Τα δικά μου τα πρόβατα αναγνωρίζουν τη φωνή μου, κι εγώ τα αναγνωρίζω και με ακολουθούν εγώ τους δίνω αιώνια ζωή και δε θα χαθούν ποτέ, γιατί κανείς δε θα μπορέσει να τ' αρπάξει από την εξουσία μου. Ο Πατέρας μου, που μου τα έχει δώσει όλα, είναι ισχυρότερος απ' όλους. Κανείς δεν μπορεί ν' αρπάξει ό,τι βρίσκεται στα χέρια του Πατέρα μου. Εγώ κι ο Πατέρας είμαστε ένα».(Ιωαννης 14:27-30)

No comments:

Post a Comment