Popular Posts

Tuesday 19 January 2016

ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙ

Όχι, χωρίς θυσία δεν υπάρχει σωτηρία, δεν μπορείς στον παράδεισο να μπεις χωρίς αυταπάρνηση, χωρίς στον Χριστό με μετάνοια να γυρίσεις και συγχώρεση του ζητήσεις, χωρίς στον Χριστό να παραδοθείς, χωρίς να παραδεχτείς οτι είσαι αμαρτωλός και μακριά του θα χαθείς. Αν δεν εισαι διατεθειμένος το εγώ σου, την ως τώρα ανεξάρτητη απο τον Θεό ζωη σου να απ αρνηθείς και απο τον Χριστό μ' ολο σου το ειναι να εξαρτηθείς και ν' αρχίσεις να τον ακολουθείς μακριά του για την ακαταδεξία σου θα χαθείς.
Φίλε ολες η ευλογίες και η αιώνια μετα θάνατο στον παράδεισο ζωή ρέουν απο τον Χριστό και κανέναν άλλο. (Πραξεις 4:12)
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ < δεν μπαίνει στον Παράδεισο, στο σπίτι του Πατρός> ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ "(Ιωάννης 14:6) είναι τα λόγια του Χριστού.
«Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)
«Αν διψάει κάποιος ας έρχεται σε μένα και να πίνει. Οπως το λέει η γραφή, ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν απο εκείνον που πιστεύει σε μένα!!»(Ιωάννης 7:37)
Πότε δεν θα μπορέσεις στον παράδεισο να μπεις εκτος και αν τον Χριστό που σταυρώθηκε για να φορτωθεί πάνω τους τις δικές σου αμαρτίες (Α.Πέτρου 2:24) προσωπικό σωτήρα σου δεχτεις.
"Θα είμαι μαζί σου" λέει ο Κύριος στον αμαρτωλό που σωτήρα του τον δεχτεί « και ποτε δεν θα πάψω να σε φροντίζω ούτε θα σ' εγκαταλείψω»(Εβραίους 13:5) είναι η αξιόπιστη υπόσχεση του Κυρίου για τον καθένα που από τον ιδιο εξαρτηθεί. Αμήν και εσυ απο τον παντοδύναμο επι γης Θεό Κύριο Ιησού Χριστό εξαρτηθείς και στον Παράδεισο και εσύ να μπεις. Αμήν!!

No comments:

Post a Comment