Popular Posts

Sunday 24 January 2016

ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΠΑΡΑ ΟΤΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩ

ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ Η ΠΕΥΜΑΤΙΚΗ Η ΨΥΧΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ;
Αδελφέ μου για το διαμέρισμα σου έχεις ασφάλεια, για τ' αυτοκίνητο σου έχεις ασφάλεια, και πολλοί έχουν και ασφάλεια υγείας και Ζώης, αλλα την ασφάλεια της αιωνίου ζωής που χάρη στον Κύριο ειχε ο Δαβίδ και είπε «Αν πορευτώ μέσα  σε θανατερό σκοτάδι,κακό κανένα δε φοβάμαι,γιατί μαζί μου, Κύριε, είσ' εσύ ‡η γκλίτσα και το ρόπαλό σου μου δίνουν σιγουριά.»(Ψαλμός 23:4-6) την έχεις ;
Την ασφάλεια που είχε ο ληστής στον σταυρό που άκουσε τον Χριστό να του λέει « Πραγματικά σου λέω, σήμερα θα είσαι μαζί μου στον παράδεισο»(Λουκας 23:43) την έχεις ;
Την ασφάλεια που εχουν τα γνήσια πιστά παιδιά του Κυρίου που ενώ πιέζονται απο παντού δεν ταράζονται, ενώ βρίσκονται σε αμηχανία δεν απελπίζονται, ενω καταδιώκονται γνωρίζουν οτι ο Κυριος ειναι στο πλευρό τους ...και ενώ παραδίνονται συνεχώς στον θάνατο... δεν αποθαρρύνονται  αντιθέτως η πρόσκαιρη ελαφριά θλίψη δημιουργεί μέσα τους σε ασύγκριτο βαθμό αιώνιο βάρος δόξας (Β.Κορινθιους 4:8-11,16-18) την έχεις ;

Γιατί φίλε μου τι θα σε ωφελήσει αν κερδίσεις όλο τον κόσμο  -αν αποκτήσεις ολα τα αγαθά που επιθυμεις- αλλά χάσεις την Ζωή σου;(Μάρκος 8:36) Αν σου διαφύγει η ευκαιρία χάρη στον Χριστό και με τον Χριστό στον παράδεισο να μπεις ;

Ο διάβολος επιθυμεί κοντά του να σε πάρει, αλλα αν τον Χριστό προσωπικό σωτήρα σου δεχτείς θα εισαι ασφαλής και στον παράδεισο θα μπεις !!
«Εγώ είμαι η Πόρτα‡ όποιος ΠΕΡΑΣΕΙ από ΜΕΝΑ θα ΒΡΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή. Ο κλέφτης δεν έρχεται, παρά μόνο για να κλέψει, να σφάξει και να εξολοθρέψει‡ εγώ όμως ήρθα για να έχουν τα πρόβατά μου ζωή, και μάλιστα ζωή περίσσια.» (Ιωάννης 10:9-10) Είναι η αξιόπιστη βεβαίωσης του Χριστού  σ' όλα τα γνήσια πιστά του  παιδιά, και γιαυτό με ασφάλεια ζουν επειδή ξέρουν οτι μετά θάνατο με τον Κύριο και ΣΩΤΗΡΑ τους θα βρεθούν !!!
 Εκείνοι όμως που εν ζωή την προσφορά ψυχικής ανάπαυσης (Ματθαίος 11:28) και καρδιακής αιώνιας  συντροφιάς « Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) έχουν υποτιμήσει, μακριά του στον τόπο των βασάνων αιώνια θα αποκλειστούν !! 
Φίλε μου, ο Χριστός μπορεί την είσοδο σου στον παράδεισο να σου εξασφαλίσει, αλλά  πρέπει να τον εμπιστευτείς και απ' Αυτόν να εξαρτηθείς !!

"Κύριε Ιησού Χριστέ ελα στην Ζωή μου. Σ' έχω ανάγκη Κύριε, Ελέησε με με την παρουσία σου. Ελα στην καρδιά μου και μείνε μαζί μου όλες τις ήμερες της Ζωής μου. Είμαι δικός σου." Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό και με την ΕΙΡΗΝΗ του τον γεμίζει !!

No comments:

Post a Comment