Popular Posts

Thursday 7 January 2016

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΝ?

Φιλοι μου καλησπέρα σας.
Ξύπνησα συνειδητοποιώντας για μια ακόμα φορά οτι τα χάλια της κοινωνίας μας, το θράσος των φαρισαίων, την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ τους να παραδεχτούν οτι Χριστός ΣΩΖΕΙ στο παντελές καθε ανάξιο που θα τρέξει-προσφύγει σ' αυτον (Ιωάννης 10:9,Εβραίους 7;25) και ΟΧΙ η Εκκλησία, γιατί ο Χριστός είναι το Φως που φωτίζει στο σκοτάδι, ειναι ο Αμνός που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό που επιστρέψει με πίστη σ' Αυτόν, και ο ίδιος τον βάζει σε κάποια τοπική Εκκλησία.
Χριστέ μου γιατί μας άφησες
Τυφλά να προχωρούμε
Σ' άλλους και σ' αλλες να τρέχουμε
βοήθεια να ζητούμε
και σενα τον ΣΩΤΗΡΑ μας
πάντα να αψηφούμε ??
Στα λόγια να είμαστε Χριστιανοί
αλλά στην πράξη σε απόσταση να σε κρατούμε,
και μετά διαμαρτυρόμαστε
για τα χάλια που μέσα ζούμε !!! ??
«Εγώ είμαι το ΦΩΣ του κόσμου. Όποιος ακολουθεί έμενα, δεν θα περπατήσει στο σκοτάδι άλλα θα εχει το ΦΩΣ της Ζωής»(Ιωάννης 8:12)

No comments:

Post a Comment