Popular Posts

Friday 1 August 2014

Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΤΟΥ

Αλίμονο και τρισαλιμονο σ'αυτούς που πάσχουν απο θρησκευτική υπεροψία, διότι δεν θα δουν την βασίλεια του Θεού, στους φαρισαίους που λένε η Εκκλησία μας είναι η μεταδοτρια της χάρης του Θεού και τον Χριστό και την χάρη του ΑΨΗΦΟΥΝ, και αρνούνται  ΣΩΤΗΡΑ τους να τον δεχτούν.(Αποκάλυψη 3:20,Ιωάννης 1:12-13) γιατί στον παράδεισο δεν θα μπουν !!! 

Φίλοι μου, η Αμερική ειναι γεμάτη εκπλήξεις αλλά ο Παράδεισος  έχει απείρως περισσότερες εκπλήξεις, και μακάριοι όσοι τον Χριστό αγαπούν και τον τιμούν γιατί αυτοί στον Παράδεισο θα μπουν. 
O Χριστός στην παραβολή του Οικοδεσπότη  που προσλαμβάνει εργάτες για το αμπέλι του τελειώνει με την φράση «Οι τελευταίοι θα γίνουν πρώτοι και οι πρώτοι τελευταίοι, γιατί πολλοί είναι καλεσμένοι στη Βασιλεία του Θεού, όμως οι διαλεχτοί είναι λιγοστοί »(Ματθαίος 20: 16) και το λέει αυτό επειδή επιθυμεί να μας δώσει να αντιληφθούμε οτι το μέτρο μετρήσεως για να λάβουμε την  ΣΩΤΗΡΙΑ του είναι η ΧΑΡΗΣ του κι' ΟΧΙ ο  δικός μας μόχθος.(Εφεσιους 2;8-9) Γι'αυτό  τον ακούμε να λέει σ αυτούς  που διαμαρτύρονται για την μειωμένη ανταμοιβή τους -παρόλο που από τα χαράματα  *ΥΠΟΜΕΙΝΑΝ* τον ΚΑΥΣΩΝΑ της ημέρας-  «Η δεν έχω το δικαίωμα να ΧΕΙΡΙΣΤΩ την ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ μου όπως ΕΓΩ ΘΕΛΩ. Η μήπως βλέπεις με πονηριά την καλοσύνη μου; » (Ματθαίος 20:15) 
Εκπλήξεις θα έχει ο Παράδεισος πολλοί που νομίζουν ότι θα είναι πρώτοι επειδή κατά την δική τους κρίση *Μόχθησαν*  θα βρεθούν τελευταίοι η και τελείως θα αποκλειστούν, ενώ οι ταπεινοί που όπως η Μαρία η Μαγδαληνή, ο Ληστής στον σταυρό, ο εκατόνταρχος, ο δεσμοφύλακας, και οι χιλιάδες των Χιλιάδων ταπεινών που  πίστης τους όλη ήταν στον Χριστό όπως η αιμορραγούσα που είπε < αν και τον χιτώνα του αγγίξω θα γίνω καλά>  στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ θα μπουν !!! 

Φίλοι μου, ο Κύριος ποτέ δεν είπε Ελάτε σε μένα κι' εγώ θα σας Κουράσω, αλλά «ΕΛΑΤΕ σε μένα όλοι εσείς που είστε βαριά φορτωμένοι κι'ΕΓΩ θα σας ΞΕΚΟΥΡΑΣΩ»(Ματθαίος 11:28) Η δροσιά της Ψυχής μας, η καρδιακή ΑΝΑΨΥΧΗ πηγάζει από τον Κύριο, αυτός είναι η ΠΗΓΗ που δροσίζει ΑΙΩΝΙΑ κάθε κουρασμένη και φορτωμένη αμαρτίες ψυχή « Όποιος πιει το Νερό που θα του δώσω ΕΓΩ, αυτός ΟΧΙ, δε θα διψάσει ποτέ. Απεναντίας, το νερό που θα του ΔΩΣΩ, θα γίνει μέσα του πηγή που θα αναβλύζει νερό Ζωής Αιώνιας»(Ιωάννης 4:14) 
Όσοι στον Χριστό έχουν δοθεί και Σωτήρα τους δεχτεί, έχουν λάβει το *νερό* της Ζωής, το Άγιο Πνεύμα που για πάντα θα δροσίζει την καρδιά τους και μετά θάνατο στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ θα μπουν, όσοι όμως από μόνοι τους μοχθούν αλλά αρνούνται τον Χριστό Σωτήρα τους να τον δεχτούν, εκεί που θα κλαίνε και θα τρίζουν τα δόντια τους εκεί μετά θάνατο θα βρεθούν !! 
Ποτέ δεν θα σ' αφήσω ούτε ποτέ θα σ'εγκαταλείψω, μαζί σου όλες τις ήμερες της Ζωής σου θα μείνω, και στον παράδεισο θα σε δεχτώ" λέει ο Κύριος σε κάθε πιστό του παιδί και σε κάθε αμαρτωλό που Σωτήρα του τον δεχτεί !! 

No comments:

Post a Comment