Popular Posts

Monday 4 August 2014

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ

Από τον Εξαιρετικό αδελφό εις Χριστο 
Andreas Fournaris
Μα καλά, είναι δυνατόν οι φίλοι μας ορθόδοξοι εδώ να μη ξεχωρίζουν τη διαφορά των ζωντανών πιστών επί γης που ενεργούν πράγματι και μεσολαβούν κατ' επιταγήν Θεού, από τα πνεύματα των δικαίων που είναι στην παρουσία του Θεού; Σε ποια επιστολή μάς προτρέπουν οι Απόστολοι να επικαλούμαστε τα πνεύματα των δικαίων για μεσιτεία ΑΝΤΙ του Αναστημένου Κυρίου Ιησού Χριστού; Σε ποιο σύγγραμμα αποστολικού ή μεταποστολικού πατέρα υπάρχει μια τέτοια δοξασία; Κάπου εκεί στον 4ο μ.Χ. αιώνα πρωτοέκανε την εμφάνισή της η "ειδωλοποιός αίρεση" της επίκλησης του ονόματος της μητέρας του Κυρίου και της προσκυνήσεως αυτής, την οποία ο Επιφάνιος, επίσκοπος Σαλαμίνος Κύπρου καταδίκασε με αποτροπιασμό, λέγοντας ανάμεσα σ' άλλα και τα εξής: "... Για να μη νομίσουν μερικοί ότι είναι κάτι περισσότερο η άγια Παρθένος, (ο Ιησούς) την έχει αποκαλέσει "γυναίκα", σαν να προφήτευε τα σχίσματα και τις αιρέσεις πάνω στη γη που επρόκειτο να γίνουν εξαιτίας της, για να μην υποπέσουν σε τούτο το παραλήρημα της αίρεσης μερικοί που θαύμασαν με υπερβολή την αγία. Γιατί είναι άξιο για χλευασμό το όλο (θέμα) και παραμύθι για γριές, καθώς λέγεται, το διήγημα αυτό της αίρεσης... Γιατί αν ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ Ο ΘΕΟΣ, πόσο μάλλον αυτήν που έχει γεννηθεί από την Άννα και έχει δωριστεί στην Άννα από τον Ιωακείμ.
Από πού, λοιπόν, πάλι σ' εμάς στριφογυρίζουν, από πού ανακαινίζονται οι διεστραμμένες σκέψεις; ΝΑ ΤΙΜΑΤΑΙ Η ΜΑΡΙΑ, ΑΛΛΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΕΊΤΑΙ.ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑ"

 Απόλυτη συμφωνία των λεγομένων του με την "'άπαξ παραδοθείσαν πίστιν εις τους αγίους". Βέβαια, πού να ήξερε ότι αργότερα κάποιοι εικονολάτρες επίσκοποι κατ' απαίτησην εικονολατρών αυτοκράτειρων θα εφεύρισκαν το σοφιστικό επιχείρημα περί "τιμητικής και όχι λατρευτικής προσκύνησης" όχι των ίδιων των αγίων αλλά των φανταστικών εικόνων τους!!! 

Υπάρχει λοιπόν περίπτωση στη Γραφή ζωντανού πιστού που επικαλέστηκε το πνεύμα κάποιου αποθανόντος αγίου, εκτός από τον αποστατημένο βασιλιά Σαούλ που κατέφυγε σε μια μάντισσα για να επικοινωνήσει με το πνεύμα του προφήτη Σαμουήλ; Η επικοινωνία με πνεύματα δεν απαγορεύεται ρητά από τον Θεό; Ή μήπως όταν είναι καλά πνεύματα επιτρέπεται; Κοιτάξτε τι λέγει ο Λόγος του Θεού: " ...Έχετε προσέλθει στο όρος Σιών και στην πόλη του ζωντανού Θεού, στην επουράνια Ιερουσαλήμ, και σε μυριάδες αγγέλων, σε πανηγύρι και σε εκκλησία πρωτοτόκων που έχουν απογραφτεί στους ουρανούς και σε κριτή Θεό όλων και σε ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΔΙΚΑΙΩΝ τελειοποιημένων και σε ΜΕΣΙΤΗ διαθήκης νέας, τον Ιησού, και σε αίμα ραντισμού που μιλάει καλύτερα παρά του Άβελ."
 Αν όπως ισχυρίζεστε μπορούμε να επικαλούμαστε τα πνεύματα των δικαίων για να μεσιτεύουν για μας προς τον Χριστό, δεν θα το ανέφερε εδώ το Πνεύμα το Άγιο; Αντίθετα, όπως και όλες τις επιστολές κατευθύνει τους πιστούς προς τον ΕΝΑΝ ΜΕΣΙΤΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ.Αυτή είναι η γνήσια αποστολική παράδοση. 

Andreas Fournaris

No comments:

Post a Comment