Popular Posts

Friday 29 August 2014

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΧΑΡΗΣ, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ

O Κύριος ζητά παιδιά που να τον Αγαπούν, να τον ΤΙΜΟΥΝ και την Βασιλεία του να επιθυμούν.
H αγάπη του Χριστού εις τον ίδιο μας καλεί, Σωτήρα μας να τον δεχτούμε  και στην Ευλογία του να μπούμε.(Ματθαίος 11:28,Ιωάννης 1:12-13,7:38,10:9,Αποκάλυψη)

"Πόσο φοβερό όμως θα είναι όταν με καλέσεις και δεν με βρεις, επειδή όταν σε καλούσα δεν καταδέχτηκες ΣΩΤΗΡΑ σου να με δεχτείς" Λέει ο Κύριος στον καθένα που την προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ του έως σήμερα αψηφά.
Αυτοί που με Αγαπούν και με τιμούν στην βασιλεία μου θα μπουν, και κανένας απο αυτούς δεν θα μείνει απ'έξω «Αν μ' αγαπάει κάποιος θα εφαρμόσει τον λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ, και θα ΕΡΘΟΥΜΕ σ΄αυτόν και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζι του.»(Ιωάννης 6:40,10:9,14:23)


Τώρα, φίλε μου είναι η ώρα την καρδιά σου στον επί γης Θεό Κύριο Ιησού Χριστό διάπλατα να την ανοίξεις και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του και εσύ να μπεις. Το Άγιο Πνεύμα για μια ακόμα φορά λέει «Τώρα είναι ο καιρός που είναι ανοιχτή η πόρτα, τώρα είναι η ήμερα της ΣΩΤΗΡΙΑΣ» (Β.Κορινθιους 6:2) και  μην αφήσεις  φίλε μου να πάει χαμένη η Άγια προσφορά της σωτηρίας σου.Αμήν! 

No comments:

Post a Comment