Popular Posts

Saturday 23 August 2014

ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

 Φίλε μου χιλιάδες λαού καθημερινώς ακολουθούσαν τον Χριστό όταν περιόδευε και θεράπευε τους ασθενείς και κήρυττε την Βασιλεία του Θεού, και όμως μόνο μερικοί δεν δίσταζαν την  Παράδοση να τους να αψηφήσουν, και τον Χριστό να ακολουθήσουν.Μέτα απο δυο χιλιάδες χρόνια  Χριστιανική κληρονομιά ελάχιστα διαφέρομε απο τους θρησκόληπτους Εβραίους  της εποχής του Χριστού που με τα λόγια τον ΤΙΜΟΥΣΑΝ  αλλά η ΚΑΡΔΙΑ τους ήταν μακριά από Αυτόν. (Ματθαίος 15:8-9)

 Φίλε μου άδικα μεταλαμβάνεις και άδικα εξομολογείσαι ΟΣΟ ΑΡΝΕΙΣΑΙ τον επι γης ΘΕΟ Ιησού Χριστό προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς, όσο ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΕΣΑΙ ν' απαντήσεις το κάλεσμα του «"Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί "(Αποκάλυψη 3;20) γιατί ο Κύριος κοιτάζει την ΚΑΡΔΙΑ σου, αν είσαι συνειδητός Χριστιανός, κι' ΟΧΙ αν του ανάβεις το κερί, αλλά τον ίδιο και  την χάρη του αμφισβητείς !! 
Δικαιωμένος φίλε μου δεν είναι ο καθένας που του λέει "Κύριε, Κύριε", αλλά αρνείται να του δοθεί, άλλα εκείνος που του δίνει την ΚΑΡΔΙΑ του, και τον ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ. << ΟΣΟΙ ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον ΧΡΙΣΤΟ σ'αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ, να ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΞΑΝΑ, ΟΧΙ απο ανθρώπινη πρωτοβουλία και Ενέργεια άλλα απο τον ΘΕΟ.(Ιωάννης 1:12-13),
 
Η πόρτα του Παράδεισου φίλε μου είναι ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΗ,  (Ιωάννης 10:9) και από σένα, από την βούληση της ΚΑΡΔΙΑΣ σου θα εξαρτηθεί, αν στον Παράδεισο θα μπεις η μακριά του θα αυτό αποκλειστείς.
"Κύριε μου σ' εσένα θα ρθω, θα πάψω  την Χάρη σου να αμφισβητώ, μ' όλη μου την ΚΑΡΔΙΑ ΣΩΤΗΡΑ μου θα σε δεχτώ , και στην ΒΑΣΙΛΕΙΑ σου θα μπω." Είναι το Εμβατήριο, η προσευχή του μετανοιωμένου ΠΙΣΤΟΥ που στον Παράδεισο θα μπει !! 
Εύχομαι να εκφράζει και την διάθεση της ΚΑΡΔΙΑΣ σου !!!

No comments:

Post a Comment