Popular Posts

Wednesday 13 August 2014

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΜΟΥ, Σ’ΑΥΤΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΣΤΩ !!!!

O ΘΕΟΣ 780 χρόνια πριν την ενσάρκωση του Χριστού αποκαλύπτει  μέσω του προφήτη ΩΣΗΕ τα σχέδια  ΧΑΡΗΣ και ΕΛΕΟΥΣ που έχει για τους αμαρτωλούς που τον ίδιο και την Αγάπη του  αγνοούν και λέει : «Θα ονομάσω λαό μου αυτούς  που δεν είναι λαός μου, και ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ μου αυτούς που δεν  είχα αγαπήσει. Και στον τόπο που τους δηλώθηκε "Eσεις δεν είστε Λαός μου, εκεί ακριβώς  θα τους ονομάσω γιους του Ζωντανού Θεού !!!"»(Ρωμαίους 9:25-26)

Αυτή την αμέτρητη χάρη, να συμπεριληφθώ κι'εγώ στους ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ του έλαβα το 1988 όταν με δάκρυα και ευγνωμοσύνη άνοιξα την καρδιά μου στον Ιησού Χριστό και ΣΩΤΗΡΑ μου και ΚΥΡΙΟ  μου τον καλωσόρισα.
Τα πρώτα τριάντα εννέα  χρόνια της ζωής μου πίκρα,ζήλια και ανησυχία τα είχαν στιγματίσει. Πίκρα που έχασα την μητέρα μου οκτώ μηνών όταν πέθανε καρκίνο . Πίκρα που έξη χρονών αποπλανήθηκα απο ενα υπηρέτη στο σπίτι μας στο Κάιρο. Πίκρα, γιατί μέσα από τα συμβάντα της ζωης μου και παρά την αγάπη της Θείας μου που μ' ανάθρεψε  με τον καλύτερο τρόπο που μπορούσε  το  μήνυμα όμως  που ασυνείδητα μου είχε δώσει  και παρέμεινε βαθιά ριζωμένο  μέσα μου ήταν " Δεν έχω για σένα"

H δόξα όμως ας  είναι στον Κύριο που ενώ  την Χάρη του και τον ίδιο αγνοούσα η σκληρή δοκιμασία που με την οικογένεια μου αντιμετωπίσαμε λίγο μετά την άφιξη μας στον Καναδά το 1987 - η μεγάλη μου κόρη η Χριστίνα έπαθε τότε σχιζοφρένεια μόλις 13 χρόνων, και εγω χωρίς δουλεία- αυτά συνετέλεσαν να ζητήσω τον Κύριο μ'όλη μου την καρδιά, και από τον ιδιο να ΕΥΛΟΓΗΘΩ, και ενώ έως τότε για μένα ίσχυε η πικρή αλήθεια οτι δεν συγκαταλεγόμουν στους *αγαπημένους* του ΘΕΟΥ, την χάρη του και ΕΛΕΟΣ του γνώρισα και συγκαταλέγομαι μ'όλους εκείνους που το έχουν ανοίξει την καρδιά τους και προσωπικό Σωτήρα τους τον έχουν δεχτεί στο ευλογημένο  αμέτρητο πλήθος αυτών που αποκαλεί «ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ του και ΛΑΟ του»(Ρωμαίους 9:26)

Κύριε Ιησού Χριστέ μου,
Για όλα σ'ευχαριστώ, γιατί δεν ήξερα που πήγαινα, δεν ήξερα το Έλεος, την ΧΑΡΗ σου, και ήμουν ένα χαμένο πρόβατο χωρίς προορισμό, και με βρήκες και μ'έσωσες μ'όλη την οικογένεια μου, και  μου έδωσες ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΑΡΩΝ. Κύριε μου για σένα όλες τις ήμερες της Ζωής μου θέλω να ζήσω, και το όνομα σου να τιμήσω. ΑΣ ΓΙΝΗ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωή μου, και στην Ζωή της οικογένειας μου. Αμήν.
Σ'αγαπώ.
Στέλιος.  

No comments:

Post a Comment