Popular Posts

Saturday 2 August 2014

ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΓΑΠΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΕΙΣ, ΑΝ ΤΟΝ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ

Αν είσαι φίλος δυνατός,
και τον Χριστό ΑΓΑΠΑΣ
στον Παράδεισο θα μπεις.
Αν όμως τον Χριστό απορρίψεις
Σωτήρα σου να τον δεχτείς
Από τον επί γης Θεό Ιησού Χριστό
θα απορριφτείς και στην κόλαση θα μπεις !!! 
Πολύτιμε Φίλε, ο Κύριος της Ζωής που μας αγάπησε τόσο πολύ και κατέβηκε στην γη να σταυρωθει για να πληρώσει με το αίμα του την τιμωρία για την δίκη μας αμαρτία είπε : «Μην φοβάστε αυτούς που σκοτώνουν το κορμί, μα δεν μπορούν ν'αγγίξουν την Ψυχή σας. Να φοβάστε μόνο τον ΘΕΟ που μπορεί ν' αφανίσει και τα δυο στην κόλαση»(Ματθαίος 10:28) και είπε «Τι όφελος εχει ο άνθρωπος , αν κερδίσει ΟΛΟ τον κόσμο,και χάσει την ΑΙΩΝΙΑ Ζωή του; Με τι μπορεί να συγκριθεί η αξία της Αιώνιας ( με τον Θεο στον Παράδεισο εκπληκτικής και Ευλογημένη ) Ζωής ;» (Ματθαίος 16:26) 

Φίλοι μου ο Κύριος θέλει  όλοι οι άνθρωποι να  αποκτήσουν την πλήρη γνώση της αλήθειας και να ΣΩΘΟΥΝ.(Α. Τιμοθεου 2:4)  και ήρθε για να αναζητήσει και να ΣΩΣΕΙ το χαμένο (Λουκάς 19:10) αλλά δεν θα παραβιάσει την Ελευθερία  εκείνου που τον ΑΨΗΦΑ και  ΑΡΝΕΙΤΑΙ ν' απαντήσει το κάλεσμα του « Να τώρα στέκομαι μπροστά στην Πόρτα της καρδιάς σου. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ τη φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδιά σου, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε μαζι », που  αρνείται  την καρδιά του στον Χριστό να την ανοίξει και ΣΩΤΗΡΑ του να τον δεχτεί !!! (Αποκάλυψη 3:20,Ιωάννης 1:12-13) 

Φίλε μου, είναι σπουδαίο γεγονός στον παράδεισο να μπεις, και είναι απαίσιο στην κόλαση Αιώνια να ζήσεις επειδή αρνήθηκες την προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ του Χρίστου να δεχτείς !!! 
Σ' αγαπώ και μ' αρέσει η ζωή γιατί ΕΣΕΝΑ Αγαπώ" λέει αυτός που τον Χριστό Σωτήρα του εχει δεχτεί και στον Παράδεισο θα μπει !!! 
Αλλά κλάμα, βάσανα και οδυρμός θα ειναι η Αιώνια μετά θάνατο Ζωή εκείνου που δεν καταδέχτηκε τον Χριστό Σωτήρα του να τον δεχτεί ! 
"Χριστέ συγχώρησε με τον αμαρτωλό, που την ΧΑΡΗ σου αγνοούσα. Ελα στη ζωή μου Χριστέ μου, σβήσε μου όλες μου τις αμαρτίες, και μείνε μαζί μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου" Eιναι η Προσευχή που αν εκφράζει τον πόθο της καρδιάς σου ο Χριστός θα απαντήσει και ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ μαζί του θα σου χαρίσει !!!! 

Ο Θεός τον Χριστό που δεν γνώρισε αμαρτία, τον έκανε αμαρτία για χάρη μας, με σκοπό να γίνουμε - εμείς που προσωπικό Σωτήρα μας τον δεχτούμε- ΚΑΡΠΟΣ της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ του Θεού χάρη στον Χριστό.(Β.Κορινθιους 5:21)
Ο Χριστός φορτώθηκε ο ίδιος στο σώμα του τις δίκες μας ΑΜΑΡΤΙΕΣ πάνω στον σταυρό, ετσι που να απαλλαχτούμε ριζικά από αυτές, και να ζήσουμε για την δικαιοσύνη -για την ΔΟΞΑ του Κυρίου- ΧΑΡΗ στην ΠΛΗΓΗ του Χριστού ΓΙΑΤΡΕΥΤΗΚΑΜΕ !!(Α.Πέτρου 2:24)  καθαρίστηκε απο το δηλητήριο της αμαρτίας η καρδιά μας και με τον Χριστό μετά θάνατο θα βρεθούμε !! 

No comments:

Post a Comment