Popular Posts

Sunday 17 August 2014

Η ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΛΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΩΝ ΜΗ ΒΛΕΠΟΜΕΝΩΝ

Γιατί χωρίς Πίστη, δηλαδή καρδιακή εμπιστοσύνη στον Χριστό και στα λόγια του δεν μπαίνουμε στην βασιλεία του. «Χωρίς Πίστη <καρδιακή εμπιστοσύνη που αποδεικνύεται από τις πράξεις μας > ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να ΕΥΑΡΕΣΤΗΣΟΥΜΕ τον Θεο, τον ΧΡΙΣΤΟ αφού εκείνος που Πλησιάζει πρέπει να πιστεύει στην ύπαρξη του και οτι ΑΝΤΑΜΟΙΒΕΙ αυτούς που την Χάρη του ζητούν»(Εβραίους 11:6)
Ο γνήσιος Πιστός αποδεικνύει την Πίστη του στον Χριστό με τις πράξεις του με την υποταγή στα λόγια του. Αυτός που λέει είμαι Πιστός αλλά αρνείται το κάλεσμα του Χριστού «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ ολοι οσοι κοπιάζετε κι'Εγώ θα σας ΞΕΚΟΥΡΑΣΩ» να το απαντήσει και σ'άλλους και άλλες τρέχει για βοήθεια, από την πράξη του αποκαλύπτει οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στον Χριστό,έχει κληρονομημένη Θρησκεία, ταυτότητα χριστιανική, αλλά ΟΧΙ Καρδιακή ΣΩΤΗΡΙΑΚΗ ΠΙΣΤΗ !!!
Είναι *Πιστός* λόγο εθνικής κληρονομιάς, όπως κι' ο άπιστος βουδιστής, και ο Μουσουλμάνος και κάθε άλλος γεννημένος σε κάποιο Χριστιανικό δόγμα που εχει ασπαστεί την Εκκλησιαστική του παράδοση και εορτολόγιο, αλλά τον Παν Αγιο Χριστό που έδωσε την ζωη του γι αυτον σε απόσταση τον κρατά και ΑΡΝΕΙΤΕ να του ανοίξει την καρδια του και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του να τον δεχτεί.
Η πίστης όμως που Σώζει είναι η ΚΑΡΔΙΑΚΗ πίστης στον ΧΡΙΣΤΟ, ειναι η πίστης όπως της Αιμορραγούσας που έλεγε "ακόμα κι'αν το ιμάτιο του αγγίξω θα γίνω καλά,θα θεραπευτώ".(Μάρκος 5:28) και δεν έτρεχε στους γιατρούς πια.
Αν φίλε μου, ακόμα τρέχεις στους Αγίους και Άγιες παρα στον Χριστό που αγιάζει και ευλογεί κάθε αμαρτωλό που τον Εμπιστευτεί και Σωτήρα του τον δεχτεί αυτό αποδεικνύει οτι ΔΕΝ τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ, οτι έχεις παραδοσιακή κληρονομημένη ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,όπως ακριβώς είχαν κι' όλοι οι Εβραίοι που στην μεγάλη τους πλειοψηφία ΔΕΝ τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ !!
Η Πίστης φίλε μου αποδεικνύεται απο την ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ που έχεις προς αυτόν που λες οτι τον πιστεύεις.Η Πίστης είναι το ΣΤΗΡΙΓΜΑ < το Θεμέλιο, η στερεά βάσης> των πραγμάτων εκείνων που αποτελούν αντικείμενο ελπίδας, είναι το μέσο ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ < δηλαδή καρδιακής > ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΟΣ για πράγματα που δεν βλέπουμε. (Εβραίους 11:1) 
Σε αρκετές περιπτώσεις στη Ζωή μου,όταν κάτι απείλησε την ασφάλεια μου, μια φόρα με την Εφορία που ανησυχούσα πιστεύοντας οτι σίγουρα θα καταστρεφόμουν, παρόλο που ο Κύριος μου έδωσε την βεβαίωση οτι όλα θα πήγαιναν καλά μονό να έχω Θάρρος και να μην ανήσυχω, εγώ υπέφερα κατέρρευσα απο εξάμηνο ανησυχία, λόγο της έλλειψης Πίστεως μου οτι ο ΧΡΙΣΤΟΣ που υπόσχεται έχει και την δύναμη να εκπληρώνει κάθε του υπόσχεση. Εννέα μήνες αργότερα αντιλήφθηκε η Καναδέζικη εφορία οτι είχα ενεργήσει σωστά και μου επέστρεψε ενα για μένα ανέλπιστο ποσό .!!
Η πίστης αδέλφια μου, πρέπει να ειναι μονο ατομική και καρδιακή. Αυτός που ΑΡΝΕΙΤΑΙ ν΄ανοίξει την καρδιά του στον Χριστό που τον καλεί και του λέει «Να τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και κτυπώ. Αν ακούσεις την φωνή μου κι' ανοίξεις την Πόρτα, θα μπω μέσα εγώ και θα δειπνήσουμε μαζί » (Αποκάλυψη 3;20) με την άρνηση του αποδεικνύει οτι δεν εχει ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΗ στον ΧΡΙΣΤΟ.
Η πίστης στον Χριστό αποδεικνύεται από την ΥΠΑΚΟΗ μας και ΥΠΟΤΑΓΗ μας στα λόγια του. 
Σου εύχομαι αδελφέ μου, αδελφή μου, τον Χριστό που σε καλεί ΣΩΤΗΡΑ να σου τον δεχτείς καρδιακά να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ, να καταλάβεις οτι είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ και οτι εκτελεί κάθε του υπόσχεση, και στην ΑΝΑΠΑΥΣΗ που δινει και ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ κι' εσύ να μπεις. Αμήν !!!

No comments:

Post a Comment