Popular Posts

Tuesday 19 August 2014

ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ;

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΚΙ'ΑΝ ΤΟΝ  ΧΡΙΣΤΟ  ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΔΕΧΤΕΙΣ.
Φίλοι μου, το χθεσινό μήνυμα "Γιατί αδιαφορείς που μετά θάνατο θα βρεθείς ;" δεν το έγραψα για να σας λυπήσω, αντιθέτως επειδή  ο Κύριος  σας αγαπά και δεν θέλει κανείς μακριά του να χαθεί, αλλά την αλήθεια που είναι ο ίδιος « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ η ΟΔΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ» (Ιωάννης 14:6) όλοι να την ΑΣΠΑΣΤΟΥΝ, και μαζί του και για χάρη του στον Παράδεισο να μπουν !!! 

Το θέμα όμως ειναι ότι ενώ στην Ζωή όλες οι εκλογές μας - καριέρα, σπουδές, γάμο, επάγγελμα, συναναστροφές- αν αποδειχτούν λανθασμένες όλες διορθώνονται, αν όμως αδιαφορείς που μετα θάνατο θα βρεθείς  < και τον Χριστό Σωτήρα σου δεν τον δεχτείς> αυτή η αδιαφορία ειναι ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ, ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ γιατί  τελικά δεν γνωρίζεις τι θα σου συμβεί και που θα καταλήξεις εκτός κι'αν τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς !(Ιωαννης 1:12-13)  

Φίλε, ο Χριστός δεν άφησε τα  πιστά  του παιδιά του να ζουν στην στο πνευματικό σκοτάδι,στην ΑΓΝΟΙΑ και στην ΑΠΑΙΣΙΑ ΑΒΑΙΒΑΙΟΤΗΤΑ που μετά θάνατο θα βρεθούν, αλλά σ'όλους τους μαθητές του, σ 'όλους εκείνους που  τον Ακολουθούσαν και τον ακολουθούν τους βεβαίωσε οτι θα είναι πάντα μαζί του, εκεί που θα είναι και ο ίδιος: 
 «Πατέρα, αυτούς που μου έδωσες , θελω ΟΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, να είναι κι'αυτοί , για να βλέπουν την ΔΟΞΑ την δική μου»(Ιωάννης 17;21) 
«Στο σπίτι του Πατέρα μου υπάρχουν πολλοί χώροι διαμονής .....Πηγαίνω να σας ετοιμάσω τόπο. Κι αφού πάω και σας ετοιμάσω τόπο , θα έρθω πάλι και θα σας ΠΑΡΩ ΚΟΝΤΑ μου για να ΕΙΣΤΕ κι εσεις ΟΠΟΥ ΕΙΜΑΙ κι ΕΓΩ»(Ιωάννης 14;2-3) 
«ΠΟΤΕ δεν θα σ'αφήσω , ούτε ποτε δεν θα σ'εγκαταλείψω»(Εβραίους 13;5) είναι η ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ υπόσχεση του Κυρίου για καθε πιστό του παιδί, για κάθε αμαρτωλό που εν Ζωή, μετανόησε και ΣΩΤΗΡΑ και Κυριο του τον δέχτηκε !!! (Ιωάννης 1;12-13) 
O Απόστολος Παύλος διαβεβαίωσε τους Κορίνθιους οτι η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ του Πιστού απο το ΣΩΜΑ θα ειναι η μεγαλύτερη και ενδοξότερη  εμπειρία  και ΕΥΛΟΓΙΑ της Ζωής του γιατί  συνεπαγει την άμεσο ΠΑΡΟΥΣΙΑ του με τον ΚΥΡΙΟ  του στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ «ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ μάλλον να ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ απο το σώμα και να ΖΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ στον ΚΥΡΙΟ. Γι'αυτό φιλοτιμουμαστε, ειτε παραμένουμε ειτε αναχωρούσε να είμαστε  ΕΥΑΡΕΣΤΟΙ Σ'ΑΥΤΟΝ»(Β.Κορίνθιους 5;8)   

Φίλοι μου, στην Ζωή όλα διορθώνονται αλλά αν τον Χριστό, την ΔΟΞΑ του, το ΕΛΕΟΣ του και την ΧΑΡΗ του εν Ζωή, δεν διακρίνεις και αμελήσεις ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς απροετοίμαστος  τον θάνατο θα αντικρίσεις και μακριά από Αυτόν που θυσιάστηκε για σένα στην Αιώνια κόλαση θα ζήσεις !!

No comments:

Post a Comment