Popular Posts

Thursday 14 August 2014

ΕΓΩ ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΖΩΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΖΩΗ ΠΕΡΙΣΣΙΑ. ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.Ιωαν10:10

"Κύριε Ιησού Χριστέ αν δεν σ αγαπώ καλύτερα να πεθάνω παρα να συνεχίσω να ζω" !
Είναι η προσευχή αυτουνού που έχει κατακτηθεί από τον Χριστό, που έχει διαπιστώσει ότι αγαθός είναι ο Κύριος και είναι διατεθειμένος όλα να τ'αφήσει και τον Χριστό να ακολουθήσει !! Είναι η προσευχή αυτουνού που όπως ο βασιλέας Δαβίδ και οι Απόστολοι  γνωρίζει οτι τίποτε δεν μπορεί την αγάπη του Χριστού να την αντικαταστήσει, και θα προτιμούσε να πάψει να Ζει παρα χωρίς την αγάπη του Χριστού να Ζει, και σαν τον βασιλέα Δαβίδ τον Κύριο υμνεί και λέει : "Κάλιο μια μέρα στον Ναό μαζί μ' εσέ να ζήσω, παρα χιλιάδες ξέμακρα απο σιμά σου Θεέ μου. Και πιο καλά σαν φύλακας στο σπίτι του Θεού μου,παρα να Ζω στα πλούσια παλάτια του κακού. Γιατί εσυ 'σαι ο ήλιος μου, προστάτης μου, Θεός μου" (Ψαλμός 84:10-11) Είναι η βαθύτερη επιθυμία της καρδιάς εκείνου που από την αγάπη του Χριστού έχει ποτιστεί !! 

"Θα ήθελα πολύ να είμαι αθάνατος, να ζήσω όλες τις ημέρες της ζωής μου στην παρουσία του Χριστού, βλέποντας τη Δόξα του" ! Είναι αφάνταστη τιμή θνητός στην παρουσία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού να ζήσει και την δόξα του να δει ! Κι' όμως αν αυτή είναι η επιθυμία της καρδιάς σου, η επιθυμία σου είναι καλή και Aγια, είναι εξάλλου και η επιθυμία του Κυρίου μας για όλα τα πιστά του παιδιά που όπως οι απόστολοι τον αγαπούν και τον ακολουθούν, και για την εκπλήρωση της προσευχήθηκε ο Κύριος μας στον επουράνιο μας Πατέρα και είπε: «Πατέρα , αυτούς που μου έχεις δώσει, θέλω, όπου είμαι εγώ να ΕΙΝΑΙ κι αυτοί ΜΑΖΙ μου, για να βλέπουν την ΔΟΞΑ τη ΔΙΚΗ μου, την όποια εσύ μου έδωσες, γιατί με αγάπησες προτού δημιουργηθεί ο κόσμος»(Ιωάννης 17:21) και γι' αυτό και στην ζωή σου θα πραγματοποιηθεί αν τον Χριστό σωτήρα σου τον έχεις δεχτεί !
"Χριστέ μου, αν θέλω στον παράδεισο να μπω Σωτήρα μου θα σε δεχτώ."  Φίλε μου, αν θέλεις στον Παράδεισο να μπεις πρέπει τον επι γης Θεό Παντοδύναμο πανταχού παρών Ιησού Χριστό Σωτήρα σου να τον δεχτείς γιατί βεβαιώνει το Ευαγγέλιο οτι «Ο Χριστός στους δικούς του ΗΡΘΕ και δεν τον δέχτηκαν. Σε όσους ομως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ,< καρδιακά τον εμπιστεύτηκανσ' αυτούς έδωσε το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ. Κι'αυτοί γεννήθηκαν ξανά ΟΧΙ από σαρκική μείξη, ούτε από ανθρώπινη θέληση η ανδρική επιθυμία, αλλά από τον ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ !»(Ιωάννης 1:12-13) 
Η αγάπη του Χριστού είναι καταπληκτική 
Θεραπεύει την καρδιά και της δίνει νέα ΖΩΗ ! 
Αναγέννηση Χαρίζει και Αιώνια Ζωή εξασφαλίζει 
σε κάθε αμαρτωλό που τον Χριστό Σωτήρα του δεχτεί ! 
Αμήν !!!

No comments:

Post a Comment