Popular Posts

Saturday 16 August 2014

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΤΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΡΟΥΡΙΟ ΜΟΥ, ΚΑΙ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗΣ ΜΟΥ (Ψαλμός 18:2)

Ο Κύριος είναι η ασπίδα μου, 
Αυτός το φρούριο μου, 
ο ίδιος ο ΣΩΤΗΡΑΣ μου 
ο Κύριος ο Θεός μου !!
Σ'αυτόν όλα τα χρωστώ, 
την κάθε αναπνοή μου, 
την κάθε μέρα της Ζωής 
και όλη την ψυχή μου !!

Φίλε μου επέτρεψε μου να σε ρωτήσω είναι ο Κύριος Ιησούς Χριστός η ασπίδα σου, το καταφύγιο σου, η μήπως είναι η ΠΕΤΡΑ του ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ, και μάταια ελπίζεις οτι ενώ σε απόσταση τον κρατάς και τα λόγια του τα αψηφάς  «Ελάτε σε μένα εσείς οι κουρασμένοι κι' εγώ θα σας δώσω ανάπαυση»(Ματθ,11;28) και «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην Πόρτα της καρδιάς σου και κτυπώ. Αν ακούσεις τη φωνή μου και ανοίξεις την καρδιά σου θα μπω μέσα εγώ και θα δειπνήσουμε μαζί»( Αποκάλυψη 3:20) στον παράδεισο θα πας ; 
Πολύτιμη ψυχή ο βασιλέας Δαβίδ μέσα απο τους ύμνους του Αυτόν ΥΜΝΕΙ, τον Κύριο κάθε μέρα και σε κάθε ψαλμό τον δοξολογεί, το ίδιο και οι Απόστολοι στον Κύριο Ιησού Χριστό δόθηκαν ψυχή καρδιά και σώματι και τον ακολουθούσαν. Ο Χριστός ήταν ο Σωτήρας τους, ο προστάτης τους, ο δάσκαλός τους, το Φως τους, η Ελπίδα τους, το στερεό τους φρούριο. Χάρη στον Χριστό ούτε την ζωή τους δεν την υπολόγισαν γιατί ήξεραν οτι με το κλείσιμο των ματιών τους στην παρουσία του θα ευρίσκονταν. 
Και φίλε μου αυτό είναι το μερδικό κάθε πιστού παιδιού του Κυρίου, μετά θάνατο μαζί του θα βρεθεί !!(B.Κορινθιους 5;8) 
Εσυ, έχεις την βεβαιότητα ότι μετά θάνατο με τον Χριστό θα βρεθείς ; 
Φίλε, αν στον Χριστό ανήκεις, αν του εχεις δοθεί, αν προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου τον εχεις δεχτεί, οπου ειναι εκείνος θα είσαι και εσύ και την δόξα του θα δεις!(Ιωάννης 17:24) Αν όμως το κάλεσμα του το αψηφάς (Ματθαίος 11:28,Αποκάλυψη 3:20) και δεν καταδέχεσαι προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου  νατον δεχτείς χωρις ασπίδα ζεις στην ζωη, και μετά θάνατο μακριά του θα βρεθείς ! 

«Ο Κύριος είναι ΔΥΝΑΜΗ μου, και ΑΣΠΙΔΑ μου· σ' αυτόν έλπισε η καρδιά μου, και βοηθήθηκα· γι' αυτό, αγαλλίασε η καρδιά μου, και με τις ωδές μου θα τον υμνώ.»(Ψαλμός 28:7) 
«Αλλ' εσύ, Κύριε, είσαι η ΑΣΠΙΔΑ μου, η δόξα μου, και εκείνος που υψώνει το κεφάλι μου.»(Ψαλμός 3:3) 
«Ο Κύριος είναι ΠΕΤΡΑ μου, και ΦΡΟΥΡΙΟ, και ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗΣ μου·ο  ΘΕΟΣ μου,ο ΒΡΑΧΟΣ μου· σ' αυτόν θα ελπίζω· η ασπίδα μου, και το ΣΤΗΡΙΓΜΑ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ μου·ο ψηλός ΠΥΡΓΟΣ μου.»(Ψαλμός 18:2)
 
Είναι τα αξιόπιστα λόγια του Βασιλέα Δαβίδ, που τον Κυριο του μ' όλη του την καρδια τον εχει ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΙ !!!!

Φίλε μου, αν στον Παντοδύναμο Παν Άγιο Πανταχού παρών Κύριο Ιησού δοθείς και ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς, με την παρουσία του στο πλευρό σου θα ζεις και τότε ο Χριστός θα είναι και για σένα η *Πέτρα* σου, το Φρούριο σου, ο *βράχος* σου η ΑΣΠΙΔΑ σου, η Κιβωτός  και το στήριγμα της  ΣΩΤΗΡΙΑΣ σου, Ο Κύριος ο ΘΕΟΣ σου ο Φίλος σου και ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ σου !!! Αμήν .
" Χριστέ μου σ' αγαπώ, 
για σένα θέλω εγώ να ζω, 
Το όνομα σου να ΥΜΝΩ 
και την δόξα σου μια μέρα ολοκάθαρα να δω"
 
Είμαι δικός σου. 
Στελιος

No comments:

Post a Comment