Popular Posts

Thursday 31 July 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΙΚΤΙΚΗ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ

Φίλοι μου τριακόσιοι άνθρωποι χάθηκαν σε μια στιγμή πάνω απο εναέριο χώρο της Ουκρανίας, τριακόσιες οικογένειες και χιλιάδες καρδιές πόνεσαν και κατατεμαχιστηκαν από τον αιφνιδιαστικό απρόσμενο θάνατο, και θάνατος κτυπά παιδάκια και άμαχο πληθυσμό στην Γαζα, στην ΣΥΡΙΑ, στην Νιγηρία και σ' άλλες αφρικάνικες χώρες.
Κι'όταν ο Θάνατος, η η ανίατη αρρώστεια χτυπάει την πόρτα της καρδιάς σου και της οικογενείας σου τι κάνεις με τον αβάσταχτο πόνο; Σε ποιον παίρνεις τον πόνο σου;
Η μήπως μέσα σου τον κρατάς και την καρδιά σου την σιωπάς ;

Φίλε, σαν εξήντα όχτο χρόνων άνθρωπος έχω κι'εγώ δεχτεί το μερίδιο μου απο πόνους.
Ορφάνεψα στους επτά μήνες περίπου. Έχασα την προνομιούχο θέση που είχα με την δεύτερη μου σαν μητέρα την αδελφή του πάτερα μου όταν ήμουν εξι χρονών και τον ίδιο χρόνο κατακρεουργήθηκε η ανδρική μου λιονταρίσια παιδική καρδιά επειδή αποπλανήθηκα. Στα σαράντα μου  βαθύς πόνος ξαναεπισκευτηκε την καρδιά μου όταν η κόρη μου η Χριστίνα μόλις δεκατριών ετών βρέθηκε με σχιζοφρένεια  πολυ μεγάλου βαθμού, κι'άλλες μπόρες, απειλές και φοβέρες  πλησίασαν την Ζωή μου μετά, αλλά Φίλε μου από τα σαράντα μου και μετά ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ στο ΠΛΕΥΡΟ μου ειναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ και όποια μπόρα και αν με χτυπήσει δεν φοβάμαι πια γιατί ο Κύριος μου  είναι πιο δυνατός.
Φίλε μου
 Η Αγάπη του Χριστού 
Είναι καταπληκτική 
Ενθαρρύνει την ψυχή 
και την Παρηγορεί !

Και όσο βαρύ κι' αβάστακτο και κι'αν είναι το πλήγμα που έχεις λάβει ο Χριστός θέλει και μπορεί να γιατρέψει το πλήγμα της ψυχής σου. Μην κάνεις και εσύ  το ανδρικό σφάλμα και πεις στην καρδιά σου:
"Δεν θέλω τον πόνο μου να τον σκορπώ 
κι' άλλους ν' ανησυχώ 
γιαυτό κλίνω την καρδιά μου 
και τον πόνο μου σιωπώ." 

Αλλά έλα στον  ΣΥΜΠΟΝΕΤΚΟ Χριστό, 
που παρηγοριά δίνει, 
και κάθε πόνο απαλύνει, 
και μαζί σου για πάντα θα μείνει !!!

"Θα σ' αγαπώ όλες της ημέρες της ζωής σου και ΠΟΤΕ δεν θα σ αφήσω" λέει ο Χριστος σε καθε ΠΙΣΤΟ του παιδί, και σε καθε αμαρτωλό που ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί !!  

No comments:

Post a Comment