Popular Posts

Thursday 24 July 2014

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΥΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ

Ο Χριστός δεν ζητά μορφωμένους ανθρώπους για να τον υπηρετήσουν με  πανεπιστημιακά διπλώματα και επιδεξιότητα, αλλά εκείνους που έχουν επιθυμία και διάθεση να τον υπηρετήσουν, να παραμερίσουν τον εαυτό τους και να τον ακολουθούν.Ψαράδες είχε για μαθητές του, και όχι εγγράμματους και κανένα Ιερέα, αλλά ένα τελόνη που απαρνήθηκε το χρήμα και τον ακολούθησε, και τον πρώην εγγράμματο Φαρισαίο Σαούλ που όμως πολέμησε το ΙΕΡΑΤΕΙΟ και την διδασκαλία του  βροντοφωνάζοντας  οτι ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ, παρα μόνο ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ καθε αμαρτωλό που τον εμπιστευτεί και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί. 

Αδελφέ/η μου, αν θέλεις τον Χριστό να υπηρετήσεις έχεις μια πολύ καλή επιθυμία, άλλα πρέπει πριν από όλα να ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ, << Η αληθεια ειναι και σου το τονίζω, αν κάποιος δεν ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΞΑΝΑ, δεν μπορεί να δει την βασίλεια του Θεού>>(Ιωαννης 3:3,5)  την Καρδιά σου στον Χριστό να την ανοίξεις και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ ! (Ιωάννης 1;12-13,Αποκάλυψη 3;20), και μετά με υποταγή στα λόγια του και στο Άγιο πνεύμα να τον ακολουθείς !!
"Χριστέ μου σου ανοίγω την καρδία μου, και σου ζήτω να έρθεις και να μείνεις μαζί μου όλες τις ήμερες της Ζωής μου. Είμαι δικός σου." Είναι η προσευχή που Σώζει τον αμαρτωλό που μετανόησε και επέστρεψε στον Χριστό !

No comments:

Post a Comment