Popular Posts

Tuesday 15 July 2014

THN EIΡHNH THN ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΡΑΖΕΤΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΜΗΤΕ ΝΑ ΔΕΙΛΙΑΖΕΙ (Ιησούς Χριστός) Ιωάννης 14:27

"Αν θα πάψω να φοβάμαι
Θα νικήσω τον εχθρό,
και σε κάθε ευλογία
σύντομα εγώ θα μπω"
Γιατί ο Κύριος μου ο Ιησούς Χριστός δεν μου έδωσε Πνεύμα φόβου, αλλά πνεύμα δύναμης και αγάπης και σωφρονισμού ! (Β.Τιμοθεου 1:7)
Ναι, φίλοι μου ο Κύριος έδωσε στα πιστά του παιδιά το Πνεύμα το Άγιο που μας χαρίζει την ΥΙΟΘΕΣΙΑ, και χάρη στο όποιο μπορούμε και αποκαλούμε τον ΘΕΟ δικό μας Πατέρα ! (Ρωμαίους 8;15)
Αδέλφια μου, όποιος έχει ανοίξει την καρδιά του στο Χριστό έχει λάβει το Άγιο πνεύμα που τον/ην βεβαιώνει οτι είναι Παιδί του Θεού, και ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ του ΘΕΟΥ και ΣΥΓΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ με τον Χριστό !!! (Ρωμαίους 8;15-17) 
Αυτή είναι η ΕΥΛΟΓΙΑ που λαμβάνει χωρίς διάκριση κάθε αμαρτωλός που τον Χριστό ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και Σωτήρα του δεχτεί (Ιωάννης 1;12-13,3;16)
"Κύριε Ιησού Χριστέ σ' Αγαπώ και για σένα θέλω εγώ να Ζω" είναι η προσευχή που αν εκφράζει την καρδιά σου σε συμφιλιώνει για με τον ΘΕΟ και Χαρη στον ΣΩΤΗΡΑ και Κυριο της Ζωής σου Ιησού Χριστό !!!(Ιωάννης 1:12-13)

No comments:

Post a Comment