Popular Posts

Saturday 19 July 2014

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΑΦΘΑΡΤΗ ΑΙΩΝΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ Σ’ΟΠΟΙΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ

Κύριε Ιησού Χριστέ
 
Βοήθα με να νικήσω, 
 
και σε κάθε σου λόγο
 
να υποταχθω.
Τον παλιό μου εαυτό  
για πάντα να ξεφορτωθώ !  

Γέμισε με μ' Άγιο Πνεύμα  
για να σε δοξολογώ  
το Όνομα σου να Υμνώ  
σ'όλους  για σένα να μιλώ.  

Ότι μ'έσωσες για πάντα,  
μου έδωσες χαρά πολύ  
γιατί ήμουνα χαμένος  
και μου έδωσες ΖΩΗ !!

Ότι μ'έσωσες για πάντα,  
μου έδωσες χαρά πολύ  
γιατί ήμουνα χαμένος  

και μου έδωσες ΖΩΗ !!  

Αδέλφια μου ο Χριστός ΣΩΖΕΙ για ΠΑΝΤΑ < Εις το ΠΑΝΤΕΛΕΣ> όσους προσέρχονται μέσω ΑΥΤΟΥ στον ΘΕΟ.(Εβραίους 7:25) πάψτε να πιστεύετε τους πνευματικά νεκρούς αλλά τον Κύριο που σας λέει: «Ελάτε σε μένα ολοι εσείς που είστε βαριά φορτωμένοι με έγνοιες κι' ΕΓΩ θα σας ΑΝΑΠΑΥΣΩ» (Ματθαίος 11:28,Αποκάλυψη 3:20) 
Αδελφέ μου αν στον Κύριο Ιησού Χριστό ανοίξεις την καρδιά σου (Αποκάλυψη 3:20) και Σωτήρα σου τον δεχτείς από το Άγιο του Πνεύμα θα ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ  ΞΑΝΑ.(Ιωάννης 1:12-13,3:3,5) και τότε θα μπορείς και εσύ να λες  «O Κύριος είναι βοηθός μου, τι θα μου κάνει ο εχθρός μου; ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Μ' ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ Μ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ !»(Εβραίους 13;5-6) και θα ισχύει και για σένα η Αλήθεια των λόγων του Αποστόλου Παύλου «Μας ΕΣΩΣΕ   ΟΧΙ ΧΑΡΗ ΣΕ ΕΡΓΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ, αλλα ΧΑΡΗ στο ΔΙΚΟ του ΕΛΕΟΣ (Τίτος 3;5) ΚΑΙ ΧΑΡΗ!!

Στέλιος Φελλας.
Σωσμένος Χριστιανός ΟΧΙ σε καλά δικα μου έργα, αλλά λόγο της ΑΠΕΡΑΝΤΗΣ ΧΑΡΗΣ και ΕΛΕΟΥΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ  μου, ΣΩΤΗΡΙΑ να χαρίζει σε κάθε ΑΝΑΞΙΟ (όπως έμενα) μετανιωμένο αμαρτωλό που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και προσωπικό Σωτήρα του τον  ΔΕΧΤΕΙ !!! (Ιωάννης 1:12-13,3;16)

No comments:

Post a Comment