Popular Posts

Tuesday 22 July 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΙΤΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ !!!

Η ΠΙΣΤΗΣ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ,ΚΑΙ Η ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΙΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ.

Η ΑΓΑΠΗ του Χριστού
εις τον ίδιο μας καλεί
να τον επιστευτουμε
για να μπούμε στη ζωή.

«Ο Χριστός στους δικούς του ήρθε και δεν τον δέχτηκαν. Σε όσους όμως τον δέχτηκαν < τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ> σ' αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν Παιδιά Θεού. Να γεννηθούν ξανά όχι από ανθρωπινή θέληση η επιθυμία ανδρός αλλα από τον ΘΕΟ !»(Ιωάννης 1:12-13, 3:16,36,5:24,6:40,47)

Φίλε μου η απάντησης σου στο κάλεσμα του Χριστού είναι αυτή που θα καθορίσει την Αιώνια ζωή σου.

Η Υπερβολική ΑΓΑΠΗ του
μου φοβίζει την καρδιά,
την φοβίζει και την κάνει
δύσπιστη και υστερικια.

 «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και κτυπώ. Αν ακούσεις την φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδια σου, θα μπω μεσα ΕΓΩ και θα γιορτάσουμε μαζι!»(Αποκάλυψη 3:20)

Φίλε μου μην αφήσεις την καρδία σου να σε κάνει δύσπιστο, και το κάλεσμα του Χριστού που σταυρώθηκε για να σου προσφέρει ΣΩΤΗΡΙΑ το αγνοήσεις.(Ιωάννης 3;16,Φιλιππησιους 2:5-8)

H ΑΓΑΠΗ του Χριστού
Είναι ΚΑΤΑΠΛΙΚΤΙΚΗ
Μου ΧΑΡΙΖΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ,
Και Αιώνια Ζωή !!

H ΑΓΑΠΗ του Χριστού
Είναι καταπληκτική,
ΠΟΤΕ δεν μας αφήνει,
αλλά δροσίζει την ψυχή
κάθε αμαρτωλού
που Σωτήρα του τον δεχτεί !!!

<< ΟΠΩΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗΣΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ, ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΣΑ ΚΙ  ΕΓΩ>>(Ιωαννης 15;9)
<< ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ'ΑΦΗΣΩ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ >> (Εβραιους 13;5)
« Αν διψάει κάποιος, σ' Εμένα ας έρχεται και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή, ποτάμια ζωντανού νερού θα ΞΕΧΥΘΟΥΝ μέσα απο εκείνον που πιστεύει σ' εμένα»(Ιωάννης 7:37,4:14)
« Μέσα από όλα τα δεινά βγαίνουμε περισσότερο απο νικητές μέσω του ΧΡΙΣΤΟΥ που μας ΑΓΑΠΗΣΕ»(Ρωμαίους 8:37)  

No comments:

Post a Comment