Popular Posts

Sunday 20 July 2014

ΚΑΘΕ ΠΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΛΕΞΕ ΝΑΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΙΟΙ (Εφεσιους 2:3-4)

 <<Kάθε τι καλό, κάθε τέλειο δώρο,έρχεται σ' εμάς από τους Ουρανούς από τον  Πατέρα των φώτων, στον οποίο δεν υπάρχει αλλοίωση ή σκιά μεταβολής. Από τη δική του θέληση μας γέννησε διαμέσου τού λόγου τής αλήθειας, για να είμαστε εμείς κάποια απαρχή των κτισμάτων του >>(Ιάκωβος 1;17) 

Επομένως αν η Καρδιά μου τον Χριστό Ζητά, τον Χριστό τιμά, τον Χριστό αγαπά, στην Ευλογία του Πατρός και του Γιου θα μπω, και στην Αγάπη του περισσότερο θα στερεωθώ, και με δύναμη και σιγουριά στην Ζωή θα προχωρώ, γιατί ο Κύριος θα είναι στο Πλευρό μου ΣΩΤΗΡΑΣ μου και βοηθός μου !!! 
Κύριε μου σ' ΑΓΑΠΩ
μαζί σου θέλω εγώ να Ζω,
το θέλημα σου να  εκτελώ,
και δυνατός να προχωρώ !!! 

Δυνάμωσε με πιο πολύ
στην αμαρτία να μην γλιστρώ,
Στον εχθρό ν' αντισταθώ
το θέλημα σου να εκτελώ !!!

Χριστέ μου σ' ΑΓΑΠΩ,
Για σένα θέλω κάθε στιγμή να ζω
Την δόξα σου ν' αντικρίσω 
και τ' όνομα σου να Υμνήσω.

Στέλιος.
Είμαι δικός σου!  

No comments:

Post a Comment