Popular Posts

Saturday 26 July 2014

TI ΘΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ; ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ (Μαρκ. 7:37)

Μακάρι όλοι σας να ήσασταν συνειδητοί Χριστιανοί, να είχατε τον Χριστό Σωτήρα σας δεχτεί και από το Άγιο του Πνεύμα αναγεννηθεί !!!
Φίλε μου που διστάζεις ν' ανοίξεις την καρδιά σου και τον Χριστό Σωτήρα σου να τον δεχτείς, εαν η απώλεια της ΣΩΤΗΡΙΑΣ ήτανε μικρή δεν θα μας ένοιαζε αλλά η απώλεια της ΣΩΤΗΡΙΑΣ είναι για μια Αιώνια Ζωή !!!

Φίλε μου διαλογίζεσαι και λες: "Δεν με νοιάζει κι'αν χάσω την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ αρκεί να μην αναγκαστώ τον Χριστο ΣΩΤΗΡΑ μου να τον δεχτώ." Αλλά φίλε μου Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ειναι ο ΘΕΟΣ, και αν απορρίψεις τον Χριστό έχεις απορρίψει τον ΘΕΟ !! Και μακριά του στην Αιώνια διαφθορά της άφθαρτου Ψυχής, στην κόλαση θα βρεθείς.

"Ποτέ μου δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου να με στείλει στην Κόλαση. Θα ανοίξω την καρδιά μου στον ΘΕΟ Κύριο Ιησού Χριστό και στην Ευλογία του θα μπω." Είναι η απόφασης του μετανοιωμένου και φρόνιμου αμαρτωλού.
Εύχομαι να είναι και η δίκη σου. Αμήν!!

No comments:

Post a Comment