Popular Posts

Tuesday 1 March 2016

ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΕΡΟΠΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ

Και παράδειγμα ταπεινοφροσύνης ας ειναι για μας η μακαρία μητέρα του Κυρίου μας που ομολόγησε και είπε «Η ψυχή μου δοξάζει τον Κυριο, και το πνευμα μου νοιώθει αγαλλιαση για το ΣΩΤΗΡΑ μου το Θεο που ΕΣΤΡΕΨΕ το ΒΛΕΜΜΑ του στην ΤΑΠΕΙΝΗ ΔΟΥΛΗ του»( Λουκας 1:47-48) 
Γιατι, Κυριος και ΘΕΟΣ ειναι  ο Ιησους Χριστος που πάντα Υπήρχε με τον Θεό ως ο ΛΟΓΟΣ και τα πάντα  δι' αυτου δημιουργήθηκαν και τίποτε απ' οσα έγιναν δεν έγινε χωρις αυτόν! (Ιωαννης 1:1-3) 
Χάρη στον Χριστό που αν και ΘΕΟΣ δεν Θεώρησε την ΙΣΟΤΗΤΑ του με τον ΘΕΟ αποτέλεσμα αρπάγης αλλα ολα τα απαρνήθηκε ολα,  και πηρε μορφή δούλου, κι έγινε άνθρωπος ...ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΕΝΟΣ στο Θεο ως το σημείο να ΔΕΧΤΕΙ ακομα και να πεθάνει.(Φιλιππησιους 2:6-8,Α.Πετρου 2:24) τωρα όποιος/α  του ανοίξει την καρδιά του, και προσωπικό Σωτήρα του τον δεχτεί δεν θα χαθεί, αλλα κι'αυτος/η  σαν την Μακαρία Μαριάμ, την Μαρία την Μαγδαληνή και τον ληστή στον σταυρό ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ ψυχής θα βρει και στον Παράδεισο μαζι τους θα βρεθεί. Αμην !! 
Φιλοι μου ο Χριστός είπε ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΘΑ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟ. Όποιος, όμως, με αρνηθεί  μπροστά στους ανθρώπους < αρνηθεί να απαντήσει το κάλεσμα του, Σωτήρα του να τον δεχτεί> θα τον ΑΡΝΗΘΏ κι ΕΓΩ μπροστά στον Πατέρα μου τον Ουράνιο.(Ματθαιος 10:32-33) 
Φιλε μου, ο Κύριος Ιησούς Χριστός μέσα απο τον λόγο του σε καλεί και σου λέει «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !»(Αποκάλυψη 3:20) 
Απο την απάντηση της καρδιάς σου θα εξαρτηθεί αν στην Βασιλεία του θα μπεις, η μακριά του λόγο της ακαταδεξίας σου στο ζοφερό σκοτάδι για πάντα θα αποκλειστείς. 
Το ευαγγελιο πάντως τονίζει οτι κανένας ακατάδεχτος που τον Χριστο και την προσφορά Σωτηρίας του υποτιμά στον παράδεισο δεν θα μπει «Φαντάζεστε ποσο χειρότερη θα ειναι η ΤΙΜΩΡΙΑ την οποία άξια θα ΥΠΟΣΤΕΙ εκείνος/η που ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΕ το Γιο του Θεου και θεώρησε όμοιο με το αίμα των άλλων ανθρώπων, το αίμα της διαθήκης με το οποίο αγιάστηκε και ΦΕΡΘΗΚΕ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ στο Πνεύμα της ΧΑΡΗΣ»(Εβραίους 10:29) 
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη προσβολή απο την προσβολή τον Χριστό και την προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ του να αρνηθείς, και δεν υπάρχει μεγαλύτερη Ευλογία απο το ν' ανοίξεις την καρδιά σου στον  Χριστό και Σωτήρα σου και εσυ να τον δεχτείς !!! 
Τότε όπως η ΜΑΚΑΡΙΑ η μητέρα του Κυρίου μας και εσυ ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ Ψυχική θα βρεις και τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ σου θα τον ομολογείς. Αμην ! 
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωης μου  μακριά σου ζούσα,  σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου."  
Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!

No comments:

Post a Comment