Popular Posts

Thursday 31 March 2016

AN ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ

Φιλοι μου ζούμε σε μια εποχή γεμάτη αναταραχές, κινδύνους και τρομακτικές επιθέσεις βασικά ποτε δεν υπήρξε στον κόσμο μια ημέρα χωρίς πολέμους, φυλετικούς αλληλοσκοτωμους και
τωρα στις ημέρες μας εκτελέσεις, και σε ρωτάω σε ποιον τρέχεις ασφάλεια για να βρεις ;

Φίλε μου η ΑΣΦΑΛΕΙΑ
  Ζωής μέσα απο ολους τους κινδύνους, τους πολέμους και της ταραχές μονο ο ΣΩΤΗΡΑΣ Θεος Κυριος Ιησούς Χριστός μπορεί να μας την εξασφαλίσει.


Αυτή είναι η ομολογία του Δαβιδ  που ο Βασιλέας  Σαουλ τον καταδίωκε, οτι μέσα απ' ολους τους κινδύνους και τους εχθρούς που  καραδοκούσαν να τον σκοτώσουν δεν φοβάται γιατι στήριγμα του ειναι Καλός Ποιμένας ο Κύριος του :
“ Ποιμένας μου ο Κύριος και δεν θα στερηθώ.Σε πράσινα λιβάδια με αναπαύει, με πάει σε νερά
δροσιστικάΑνανεώνει τη ζωή μου, στο σωστό δρόμο με οδηγεί για να δοξάσει τ'όνομά του.
Αν πορευτώ μες σε θανατερό σκοτάδι, κακό κανένα δε φοβάμαι, γιατί μαζί μου,
Κύριε, είσ' εσύ η γκλίτσα και το ρόπαλό σου μου δίνουν σιγουριά.
Τραπέζι μπρος μου ετοιμάζεις αντίκρυ στους εχθρούς μου μυρώνεις το κεφάλι μου
με λάδι, και ξεχειλίζει το ποτήρι μου.
Ναι, η καλοσύνη κι η αγάπη θα 'ναι μαζί μου όλες τις μέρες της ζωής μου και στου Κυρίου θα κατοικώ τον οίκο για πάντα
.>>(Ψαλμός 23)
Φίλε μου Απο κανέναν άλλο δεν μπορεί να προέλθει η σωτηρία ουτε υπάρχει αλλο Πρόσωπο -εκτός του Ιησου Χριστού- κάτω απο τον ουρανό με το οποιο μπορούμε να σωθούμε.(Πραξεις 4:12) ειναι η αξιόπιστη ομολογία του Αποστόλου Πέτρου. Ο Χριστος ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΖΕΙ για ΠΑΝΤΑ οσους μεσώ αυτου πλησιάζουν τον Θεο, αφου ΖΕΙ ΑΙΩΝΙΑ , ετσι ωστε να ΜΕΣΙΤΕΥΕΙ γι`αυτους.(Εβραίους 7:25) μας βεβαιώνει ο λόγος του Θεού και «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος
11:28) ειναι η πρόσκλησης του Χριστού στον καθενα που ανάπαυση και ψυχική
δροσιά ζητά !!
Εγω ειμαι η Πόρτα.Αν κανεις προσφυγει σ`ΕΜΕΝΑ ως εισοδο ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκη
.(Ιωαννης 10:9) ειναι η αξιόπιστη βεβαίωσης του για εκείνον που επιθυμεί στον Παράδεισο να μπει !!
Φιλε μου, ποτε δεν θα ζεις με φόβο και ανασφάλεια απο την στιγμή που θα ανοίξεις την καρδιά σου και τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα σου τον δεχτείς, γιατι απο τ'Αγιο του Πνευμα θα βαπτιστείς και θα κατοικηθείς και θα εχεις την απόλυτη βεβαιότητα οτι οταν τα μάτια σου και εσυ τα κλείσεις για τελευταία φορα, την επόμενη στιγμή με τον Κύριο σου που σ' αγαπά και ΣΩΤΗΡΑ σου τον εχεις δεχτεί στην ένδοξη Παρουσία του στον παράδεισο θα βρεθείς. Αμην!!



No comments:

Post a Comment