Popular Posts

Sunday 20 March 2016

ΠΡΑΓΜΑΤΙ OΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ -τον ΧΡΙΣΤΟ- ΘΑ ΣΩΘΕΙ.(Ρωμ 10:13)

Από τον αδελφό εις Χριστο alex xristianos
OWNER

Συζήτηση  -  17 Mar 2016
 
ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!
ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΠΟΥΘΕΝΆ ΑΛΛΟΥ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΣΙΤΕΣ , ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ.

ΜΗΝ ΕΠΙΚΑΛΕΊΣΘΕ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΕΣΥ ΕΠΙΚΑΛΗΣΕ ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΘΕΛΕΙΣ, ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΚΑΛΗΣΕΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ!

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΑΤΙ ΕΠΙΚΑΛΗΣΕ ΑΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ;
ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΚΑΚΟΤΡΑΧΥΛΑ ΚΑΙ ΔΥΣΒΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ;

ΓΙΑΤΊ ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΚΤΥΠΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ (Αποκαλυψη 3:20) ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙΣΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΕΛΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑΕΣΥ ΠΑΣ ΑΛΛΟΥ;

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΣΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ,ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ , ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ!!! ΑΜΗΝ.

Διά τι δεν γνωρίζετε την λαλιάν μου; 

Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς· Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού.(Ιωαννης 14:6) 

41 Δόξαν παρά ανθρώπων δεν λαμβάνω· 
42 αλλά σας εγνώρισα ότι την αγάπην του Θεού δεν έχετε εν εαυτοίς· 
43 εγώ ήλθον εν τω ονόματι του Πατρός μου, και δεν με δέχεσθε· εάν άλλος έλθη εν τω ονόματι εαυτού, εκείνον θέλετε δεχθή
44 Πως δύνασθε σεις να πιστεύσητεοίτινες λαμβάνετε δόξαν ο εις παρά του άλλου, και δεν ζητείτε την δόξαν την παρά του μόνου Θεού;

Ο δε μεσίτης δεν είναι ενός, ο Θεός όμως είναι εις. 
Διότι είναι εις Θεός, εις και μεσίτης Θεού και ανθρώπων, άνθρωπος Ιησούς Χριστός,(Α.Τιμοθεου2:5)
Και πας όστις αν επικαλεστεί το όνομα του Κυρίου, θέλει σωθή.(Ρωμαιους10:13)


<Και δεν υπάρχει δι' ουδενός άλλου η σωτηρία· διότι ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων, διά του οποίου πρέπει να σωθώμεν>.(Πραξεις 4;12) 

Έλθετε προς με, πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι, και εγώ θέλω σας αναπαύσει.(Ματθαιος 11:28)

και ο, τι αν ζητήσητε εν τω ονόματί μου, θέλω κάμει τούτο, διά να δοξασθή ο Πατήρ εν τω Υιώ

Ο λαός μου χάνετε απο έλλειψη γνώσεως.
Διότι πολλοί θέλουσιν ελθεί επί τω ονόματί μου, λέγοντες, Εγώ είμαι ο Χριστός, και πολλούς θέλουσι πλανήσει

ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΛΥΤΡΩΤΗ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗ ΜΑΣ , ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΕΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!! ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ.

No comments:

Post a Comment