Popular Posts

Friday 4 March 2016

ΧΩΡIΣ ΚΑΘΑΡΣΗ ΨΥΧΗΣ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΙΣ

Ο Χριστός μας στον αξιότερο των δημοδιδασκάλων τον Νικόδημο που επιθυμούσε στην Βασιλεία του να μπει του ειπε « Αλήθεια ειναι και σου το τονίζω πως αν κανείς δεν γεννηθεί ξανά, δεν μπορεί να δει την βασιλεία του Θεού» ( Ιωαννης 3:3,5) 
Αξιοθαύμαστη και θαυματουργική είναι η  ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ, και εαν  επιθυμείς στην σωτηρία του Χριστού να μπεις και κάθαρση ψυχής να λάβεις πρέπει τον Χριστό Σωτήρα σου να τον δεχτείς.
 Η Αναγέννησης συνεπαγει τη ΚΑΘΑΡΣΗ της ΨΥΧΗΣ σου απ' όλες σου τις αμαρτίες, χάρη στο Αγιο Πνεύμα που σε βαπτίζει ο Χριστός σου δίνει ετσι το καινούργιο σου παρόν με το Άγιο Πνεύμα του μέσα σου και ποτε δεν θα σ' αφήσει ουτε θα σ' εγκαταλείψει !! 

Φίλε μου, κι' εγώ ο ανάξιος αμαρτωλός έλαβα το δώρο της ΚΑΘΑΡΣΗΣ της ψυχής μου το 1987 οταν διαβάζοντας το Ευαγγέλιο  διαπίστωσα την καλοσύνη και έλεος του Κυρίου μου Ιησού Χριστού, και με μετάνοια και συντριβή του  άνοιξα την καρδία μου και  προσωπικό μου σωτήρα τον δέχτηκα, τότε απο  τ'Αγιο Πνεύμα αναγεννήθηκα, και ξέρω πως ποτε πια ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ Μ'ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ( Εβραιους 13:5) αλλά πάντοτε θα με φροντίζει, φωτίζει και θα με καθοδηγεί, Αμην! 
Και την ιδια ευλογία της ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ και της ΚΑΘΑΡΣΗΣ τη ψυχής και εσυ θα λάβεις και δεν θα χαθείς αλλά στον παράδεισο μετα θάνατο θα μπεις, οταν τον Χριστό που σταυρώθηκε για σενα προσωπικό Σωτήρα σου τον δεχτείς !! 
Φίλε μου μην αφήσεις κανέναν να σε ξεγελάσει  Η ΚΑΘΑΡΣΗΣ της ΨΥΧΗΣ ειναι το ΔΩΡΟ του Χριστου και ΟΧΙ του *Πνευματικού*. 
Στα πιστά του παιδιά ο Κύριος υποσχέθηκε και είπε « Θα τους δείξω ΕΛΕΟΣ για τις αδικίες τους, και τις αμαρτίες τους καθώς και τις παρανομίες τους ΔΕ θα τις ΘΥΜΗΘΏ πια.»(Εβραίους 8:12) και 
 «Ειναι οι α αμαρτίες σας κόκκινες σαν αίμα, σαν το χιονι θα μπορούσαν να γίνουν  λευκές. Εχουν το χρώμα της πορφύρας, μα σαν καθάριο θα μπορούσανε να λευκανθούν, αν μονο θέλατε να υπακουσετε!»(Ισαϊας 1:18-19) 
Φίλε ΚΑΘΑΡΣΗ ΨΥΧΗΣ  απο όλες τις αμαρτίες σου θα λάβεις και απ' το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ του ΘΕΟΥ και Χριστού θα ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ  ΞΑΝΑ οταν τον Χριστό εμπιστευτείς και ΣΩΤΗΡΑ σου και εσυ δεχτείς. Αμην! 
 
"Κύριε Ιησού Χριστέ Συγχώρεσε με τον αμαρτωλό που ως τώρα σε αγνοούσα, Προσεύχομαι και Σου ζητω να ερθεις στην καρδια μου, να μεινεις μαζί μου ολες τις ημέρες τις Ζωής μου, το δικο σου ΘΕΛΗΜΑ να γίνει  τώρα στη ΖΩΗ μου, και  να με βοηθάς το θέλημα σου να εκπληρώνω και  με σένα στο πλευρο μου να ΖΩ" ειναι η προσευχη που ο Κυριος θα την απαντησει και Αιώνια ζωή θα χαρίσει στον αμαρτωλο που με μετανοια και πίστη επιστρεψει σ' Αυτον !

No comments:

Post a Comment