Popular Posts

Wednesday 16 March 2016

ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ τον ΚΥΡΙΟ και ΘΕΟ μου !!!

Χριστέ Σωτήρα μου γλυκέ
Κύριε μου και Θεέ μου
Εσύ εισ’ ο Σωτήρας της ψυχής
της καθε ευλογιάς ο δωρητής,
του Κόσμου όλου ο Κυριος !!!
Γι’ αυτό στον θρόνο σου μπροστα
ολοι θα γονατίσουν,
και όσοι σ’ αγκάλιασαν
αυτοί θα σε υμνήσουν
μα όσοι σ’ αγνόησαν
για παντα θα θρηνήσουν.
Κι’ αυτό γιατι αμέλησαν
την μόνη σωτηρία,
νόμισαν πως απ’ αλλού
θα βρίσκαν Ευλογία !!!
Τα λύτρα που πλήρωσες
για την λευτερια τους
δεν πήγανε πολυ βαθια
δεν φτασαν στην καρδια τους.
Στην πλάνη τους πιστέψανε
πως θα δικαιωθούνε
Χωρίς να σ’ ανοίξουν την καρδια
πως κι’ αυτοι θα σωθουνε.
Κι’ άλλοι πάλι πίστεψαν
σε άλλων μεσιτεία,
αντί να έλθουν σ’ εσε
να λάβουν Σωτηρία !!
Γι’ αυτό και εγω προσεύχομαι
τώρα να σε δεχτούνε
ν’ ανοίξουν τελειως τη καρδια
και στην ευλογια του Πατρος
για πάντοτε να μπούνε.
Αμην!!
Στέλιος Φελλας
Δεκέμβριος 2001

No comments:

Post a Comment