Popular Posts

Saturday 26 March 2016

ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ, ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΙΜΑΣ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ.

Αδελφέ μου σκέψου λογικά, λέγεις στον εαυτό σου οτι τον Χριστό τον αγαπάς, αλλά ταυτόχρονα αρνείσαι το κάλεσμα του «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) να το απαντήσεις, είναι μήπως αυτο αυτό ένδειξης οτι τον Χριστό  τον τιμάς ; 
Δεν μπορείς να λες σε κάποιο, "εγω σ'αγαπώ", ενώ ταυτόχρονα αρνείσαι την πόρτα του σπιτιού σου να του την  ανοίξεις. Το να  αγνοείς την προσφορά Σωτηρίας του Χρίστου (Ματθαιος 11:28,Αποκαλυψη 3:20) είναι ενδείξεις οτι ουτε τον υπολογίζεις, ουτε  τον τιμάς, κι' ομως γνωρίζεις οτι ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ τον ΓΙΟ,στη ουσία ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ τον ΠΑΤΕΡΑ που τον ΕΣΤΕΙΛΕ !! ( Ιωάννης 5:22) 
Σκέψου το και λογικά. Αν σε διαβεβαίωνα οτι  σ' αγαπώ και σε ΤΙΜΑΩ, και ερχόσουν  στον Καναδά κι' οχι μόνο δεν ερχόμουν στο αεροδρόμιο να σε υποδεχτώ, αλλα οταν έφτανες με ΤΑΞΙ στο σπίτι μου ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΟΙΓΑ τη ΠΟΡΤΑ. Θα ήταν μήπως αυτο ένδειξης φιλίας Αγάπης κα τιμής ; Και θα μου ξαναμίλαγες ; 
Φιλ ε μου άκου τι λέει ο Χριστός για αυτούς που ειναι ΧΛΙΑΡΟΙ, που οι πράξεις τους δεν συμβαδίζουν με τα λόγια τους: 
 «Ξέρω καλά τα έργα σου:  ΔΕΝ είσαι ούτε ΚΡΥΟΣ ούτε ΖΕΣΤΟΣ. Μακάρι να ήσουν κρύος ή ζεστός! Επειδή όμως δεν είσαι ούτε κρύος ούτε ζεστός αλλά ΧΛΙΑΡΟΣγι' αυτό θα σε ΞΕΡΑΣΩ από το στόμα μου. Καυχιέσαι πως είσαι πλούσιος, πως απόχτησες μεγάλη περιουσία, πως δεν έχεις ανάγκη από τίποτε.< απο την ΣΩΤΗΡΙΑ του, απο το να σε ΣΩΣΕΙ !!!>  Ξεχνάς, φαίνεται, πως στην πραγματικότητα είσαι ταλαίπωρος κι αξιοθρήνητος, φτωχός, τυφλός και γυμνός.Γι' αυτό σε συμβουλεύω ν' αγοράσεις από μένα χρυσάφι καθαρισμένο στη φωτιά, για ν' αποκτήσεις πλούτη‡ ρούχα λευκά για να ντυθείς και να μην ντρέπεσαι που φαίνεται η γύμνια σου‡ κολλύριο για ν' αλείψεις τα μάτια σου και ν' αποκτήσεις το φως σου. Εγώ όσους αγαπώ τους διαπαιδαγωγώ με αυστηρότητα. Γι' αυτό ΔΙΞΕ ΖΗΛΟ και ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ."Δες με, ΣΤΕΚΟΜΑΙ μπροστά στην πόρτα και ΧΤΥΠΩ. Αν κάποιος ΑΚΟΥΣΕΙ τη ΦΩΝΗ μου και μ' ΑΝΟΙΞΕΙ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω στο σπίτι του και θα δειπνήσω μαζί του, κι αυτός μαζί μου!!!» (Αποκαλυψη 3:16-20) 

Φίλε μου, αν η Ζωή ειναι ΑΙΩΝΙΑ που ειναι Αιώνια, και αν υπήρχαν δυο μόνο Αιώνιοι προορισμοί, που υπάρχουν, ο Παράδεισος και η Κόλασης εισαι διατεθειμένος την ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ του Χριστού (Ματθαίος 11:28,Ιωάννης 7:37,Αποκάλυψη 3:20) να αμελήσεις και για πάντα μακριά του να αποκλειστείς ; 
Ποτε δεν θα είχα, ούτε την ελάχιστη ελπίδα στον παράδεισο να μπω, αν με μετάνοια και συντριβή το 1988 δεν άνοιγα την καρδία μου στον Χριστο ΣΩΤΗΡΑ μου να τον ΔΕΧΤΩ !!! Απο τότε ξέρω πως χάρη στην ΧΑΡΗ του εγω ο ανήμπορος και ανάξιος αμαρτωλός μαζί του στον Παράδεισο θα βρεθώ, μαζι με το ΣΩΤΗΡΑ μου που του ανήκω και τον ΑΓΑΠΩ !! (Ιωαννης 10:9)

No comments:

Post a Comment