Popular Posts

Sunday 20 March 2016

Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΚΑΙ *ΦΙΛΙΑ* ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ.

Φίλοι του Χριστου είμαστε ολοι εμείς που τον εμπιστευτούμε, του ανοίξουμε την καρδία μας ( γιατί Φιλία χωρίς καρδιακό άνοιγμα δεν Υπάρχει) και προσωπικό μας Σωτήρα τον δεχτούμε, και ΟΧΙ εκείνοι που του λένε *Κύριε* *Κύριε* αλλα αρνούνται την καρδια τους να την ανοίξουν και Σωτήρα τους να τον δεχτούν... Ο Χριστος την δική του ΦΙΛΙΑ της απέδειξε στον σταυρό, που θυσιάστηκε για να ΦΟΡΤΩΘΕΙ πανω του τις δικές μας αμαρτίες (Α.Πετρου 2:24) Την δική μας φιλία την αποδεικνύουμε απαντώντας το κάλεσμα του «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε* μαζί !»(Αποκάλυψη 3;20)» δίνοντας του την πρώτη θέση στην καρδιά μας.
Απαντούμε το κάλεσμα του και με μετάνοια του ζητούμε να μας συγχωρέσει απο καθε αμαρτία και να ΕΡΘΕΙ να Ζήσει μαζί μας ολες τις ήμερες της ζωης μας. Αυτή είναι η δική μας *θυσία* να ταπεινωθούμε και απο τον Χριστό μ'όλο μας το είναι να ΕΞΑΡΤΗΘΟΥΜΕ. Αν κάποιος λέει τον ¨Χριστό αγαπώ¨ αλλα δεν καταδέχεται το κάλεσμα του (Αποκαλυψη 3:20) να απαντησει αυτός ειναι ψεύτης και υποκριτής και μακριά του Πατρός και του Γιου μετά θάνατο θα βρεθεί, επειδή δεν καταδέχτηκε προσωπικό Σωτηρία του να τον δεχτεί !
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!
ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΩΡΙΣΕΙ ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΠΙΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ !! «Τι, λοιπόν, μπορεί να μας χωρίσει από την αγάπη του Χριστού; Μήπως τα παθήματα, οι στενοχώριες, οι διωγμοί, η πείνα, η γύμνια, οι κίνδυνοι ή ο μαρτυρικός θάνατος;«Τίποτε δεν μπορεί να μας χωρίσει από την αγάπη του Θεού, που εκδηλώθηκε μέσω του Ιησού Χριστού του Κυρίου μας.»(Ρωμαίους 8:35-39)

No comments:

Post a Comment