Popular Posts

Friday 18 March 2016

ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ

Όταν ποτε σου δεν παραδέχεσαι την αλήθεια πως νομίζεις οτι στον Παράδεισο θα μπεις;
Αν είσαι πάντα  αμυντικός, και αρνείσαι την αλήθεια του Ευαγγελίου να παραδεχτείς, πως μόνο ο Χριστός σώζει και :
 << Από κανέναν αλλο  ΔΕΝ μπορεί να προέλθει η σωτηρία, ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ κάτω απο τον ουρανό ΔΟΣΜΕΝΟ στους ανθρώπους με το ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ΣΩΘΟΥΜΕ.(Πραξεις 4:12) δηλαδή ούτε απο την Μακαρία μητέρα του Κυρίου μας μπορείς να σωθείς, ουτε από τα ευλογημένα αδέλφια μας τους Αγίους που είναι στον Παράδεισο πως νομίζεις οτι θα σωθείς ; 

Φίλε γιατι διστάζεις τον Αμνό του Θεού τον Πανταχού παρόν  Κύριο Ιησού Χριστό με μετάνοια και συντριβή προσωπικό σωτήρα σου και εσυ να τον δεχτείς, μήπως εισαι καλύτερος απο την Μαρία την Μαγδαληνή, απο τον ληστή στον σταυρό η την Μακαρία μητέρα του Κυρίου μας που ομολόγησε και είπε << Δοξάζει η ψυχή μου τον Κύριο και ΒΡΗΚΕ ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ το ΠΝΕΥΜΑ μου στο ΘΕΟ, το ΣΩΤΗΡΑ μου>>(Λουκάς 1:46)  
Γιατί φίλε μου επηρεασμένος απο την πλούσια κουλτούρα μας μετακινείς τα  σύνορα του Χριστού  που ξεκάθαρα οριοθετούν την Σωτηριακη Αλήθεια οτι μόνο αν προσφύγεις στον Χριστό θα σωθείς  «Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θαΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή»(Ιωάννης 10:9) 
Οτι μόνο από τον Χριστό η ψυχή σου θα βρει αιώνια δροσιά και αγαλλίαση « Αν διψάει κάποιος ας έρχεται σε μένα και να πίνει. Οπως το λέει η γραφή, ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν απο εκείνον που πιστεύει σε μένα!!»(Ιωαννης 7:37)
Οτι μόνο ο Χριστός ειναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΟΔΟΣ προς τον Παράδεισο «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή. Κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μοναχα  αν περάσει από μένα.(Ιωάννης 14:6) και  ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ στον Πατέρα παρα ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ απο τον Χριστο !! 
Κανένας φίλε μου δεν ΜΠΗΚΕ στον Παράδεισο χάρη στην δική του ευσέβεια η  Αγιοσύνη  << Γιατί ΟΛΟΙ ΑΜΑΡΤΗΣΑΝ και ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΑΚΡΙΑ απο την  ΔΟΞΑ του  ΘΕΟΥ, Έτσι η  ΔΙΚΑΙΩΣΗ  τους γίνεται ΔΩΡΕΑΝ με την δική του χάρημέσω του ΑΠΟΛΥΤΡΩΤΙΚΟΥ έργου του Ιησού Χριστού.(Ρωμαιους 3:23-25) > ετσι και εσυ τώρα μέσω του Απολυτρωτικού έργου του Ιησού Χριστού μπορείς στον Παράδεισο να μπεις όπως όλο ιοι πραγματικοί Άγιοι, και οι Απόστολοι, και η Μακαρία μητέρα του Κυρίου μας , αν ανοίξεις τη καρδιά σου στον Χριστό και με  ταπεινοφροσύνη  και  συντριβή συγχώρεση του ζητήσεις και Σωτήρα σου τον δεχτείς, γιατί η Πόρτα του    παράδεισου και της ΣΩΤΗΡΙΑΣ ειναι μόνο ο Χριστός και κανείς άλλος !! (Ιωάννης 10;9)
Φίλε μου, όταν ποτέ σου δεν μπορείς τον Χριστό σωτήρα σου να τον δεχτείς μακριά του θα χαθείς."Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που όλα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ' όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ΣΩΖΕΙ τον μετανιωμένο αμαρτωλό!

No comments:

Post a Comment