Popular Posts

Saturday 12 March 2016

H ΚΑΤΑΠΛΙΚΤΙΚΗ OMOΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΕΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΑΒΒΑ ΑΠ ΤΟ ΣΙΝΤΝΕΙ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ

Φιλοι σας χαριζω την Ομολογία του Αναγεννημενου Αδελφού μου εν Χριστο. Savvas Boss Drivalas απο το Σίντνεϊ της Αυστραλίας.  << Είμαι Ένας απλός Ορθόδοξος "Αναγεννημένος"Χριστιανός...  

Διαφωνώ όμως γενικώς με όλα τα δόγματα/εκκλησίες... αν καί έψαξα με προσευχές καί κόπο δεν βρήκα μιά τέλεια εκκλησία/δόγμα... όλοι έχουν τις παραδόσεις τους και ας κατηγορούν εμάς πού σίγουρα τόχουμε παρακάνει.+.στενή η πύλη καv τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα είς τήν ζωήν, καί ολίγοι εισίν οί ευρίσκοντες αυτήν!! Ματθ. 7:14 
ΠΑΣ ΟΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΓΕΝΝΗΘΗ. 
Α' Ιωάν Κεφ. 5ο 
Θεωρώ όλους τούς Χριστιανούς (αυτούς πού έχουν γνωρήσει - δεχθεί - γεννηθεί από τον ΚΥΡΙΟ) ΑΔΕΛΦΕΙΑ ΜΟΥ, ασχέτου δόγματος καί διαφορών πού σίγουρα έχουμε.+.Οι διαφορές θα λυθούν όταν έρθει ο ΚΥΡΙΟΣ αδέλφεια, δεν τα ξέρουμε όλα... τώρα βλέπομεν διά κατόπτρου αινιγματωδώς... Α΄ Κορ. 13: 12 
Αν κάποιος αδελφός/ή "Ορθόδοξος/η" έχει πρόβλημα με το Αναγεννημένος προτού βγάλει λάθος συμπεράσματα καί βρεθεί καί Θεομάχος, αν πραγματικά αγαπάει τον ΘΕΟ ας ψάξει να βρεί καί να αγοράσει όλα τα γραπτά τού ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ, ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ καί μετά τα ξαναλέμε... 
Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ είναι δικιά μας αδέλφεια ΟΡΘΟΔΟΞΟΤΑΤΗ, μην ακούς παππάδες, καλογέρους, καλόγριες, δεσποτάδες κ.τ.λ. (οι Φαρισέοι της εποχής μας) όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι έχουν ξεπέσει απ' την Αλήθεια, ετσι διώχνουν τον κόσμο από τις Εκκλησίες ... ακόμη καί τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, τον είπαν Βελζεβούλ... διάβασε ΑΓΙΟ ΣΥΜΕΟΝ ΤΟ ΝΕΟ ΘΕΟΛΟΓΟ καί θα δείς το τι λέει γι'αυτούς... αλλά τα λέει καί ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ «Ουαί εις εσάς γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, διότι κλείετε την βασίλεια των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων επειδή εσείς δεν εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχόμενους αφήνετε να εισέλθωσιν» Ματθ. 23 :13.
 
Εδώ στο Κατά Ιωάννη 3:1-6 μας λέει ο ίδιος ο ΚΥΡΙΟΣ διά την Αναγέννηση..."Ητο δε άνθρωπος τις εκ των Φαρισσαίων, Νικόδημος ονομαζόμενος, άρχων των Ιουδαίων. Ούτος ήλθε προς τον Ιησούν διά νυκτός, και είπε προς αυτόν, Ραββί, εξεύρομεν ότι από Θεού ήλθες διδάσκαλος· διότι ουδείς δύναται να κάμνη τα σημεία ταύτα τα οποία συ κάμνεις, εαν δεν ήναι ο Θεός μετ' αυτού. Απεκρίθη ο Ιησούς και είπε προς αυτόν, Αληθώς, αληθώς σοι λέγω, εάν τις δεν γεννηθεί άνωθεν, δεν δύναται να ίδη την βασιλείαν του Θεού." 
Σύμφωνα με τον Ιησού Χριστό, κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να μπει στην βασιλεία των ουρανών αν πρώτα δεν "γεννηθεί άνωθεν". 
"Λέγει προς αυτόν ο Νικόδημος, Πώς δύναται άνθρωπος να γεννηθεί γέρων ών; μήποτε δύναται να εισέλθη δευτέραν φοράν εις την κοιλίαν της μητρός αυτού και να γεννηθεί; Απεκρίθη ο Ιησούς, Αληθώς, αληθώς σοι λέγω, εάν τις δεν γεννηθεί εξ ύδατος και Πνεύματος, δεν δύναται να εισέλθη εις την βασιλείαν του Θεού." "Το γεγεννημένον εκ της σαρκός, είναι σαρξ, και το γεγεννημένον εκ του Πνεύματος, είναι πνεύμα." 
Let God be true, and every man a liar. 
Rom. 3:4 
Εάν εχεις Αναγεννηθεί ζήτα με ζήλον το ΒΑΠΤΙΣΜΑ (ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ) ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.+. 
LOVE YOU ALL 
Hometown: 
.+.HEAVEN.+.KINGDOM OF GOD.+. 
{Savvas Drivalas}>> 
1. ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺͺ Θεέ μου, αναγνωρίζω ότι είμαι αμαρτωλός καί ότι οι αμαρτίες μου με χωρίζουν από Εσένα. Σε ευχαριστώ πού έδειξες την ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ γιά μένα στέλνοντας τον Μονογεννή σου Υιό, τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ να θυσιαστεί γιά μένα πάνω στο σκληρό Σταυρό τού Γολγοθά. Σ' ευχαριστώ πού πέθανε γιά μένα γιά να πληρώσει γιά τις αμαρτίες μου.+. ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΜΟΥ, Σ'ευχαριστώ πού πλήρωσες γιά τις αμαρτίες μου καί σε παρακαλώ να με συγχωρήσεις καί να με καθαρίσεις με το ΑΙΜΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ, σού δίνω τη ζωή μου καί σε αναγνωρίζω γιά ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ καί ΚΥΡΙΟ ΜΟΥ. Από εδώ καί πέρα θέλω να σε ακολουθήσω. Ελα στη ζωή μου καί κάνε'με ένα καινούργιο άτομο πού εσύ θέλεις. Σ' ευχαριστώ πού με έσωσες .+. Αμήν

No comments:

Post a Comment