Popular Posts

Wednesday 23 March 2016

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΙ

Τα χαρμόσυνα νεα είναι οτι ο Θεος ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΣΕ τον ΚΟΣΜΟ, ώστε ΠΑΡΕΔΩΣΕ στο θάνατο το μονογενή του Υιό, για να μη χαθεί  όποιος ΠΙΣΤΕΥΕΙ  σ' αυτόν αλλά να ΕΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.(Ιωαννης 3:16) Aλλα παρόλο που η Σωτηρία  απ' την αρχή μέχρι το τέλος ειναι το έργο του, αφου ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΉΣΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ(Α.Τιμοθεου 2:3) 
Αυτός ομως που τελικά αποφασίζει, αν στον παράδεισο θα μπει η θα αποκλειστεί είναι ο ίδιος ο  άνθρωπος και όχι ο Θεός !!!! 
Η Σωτηρία φίλοι μου δεν ειναι κληρονομική, ούτε εθνική αλλα προσωπική. 
Κάθε αμαρτωλός ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ  ασχέτως φυλής, γλώσσας, λαού η έθνους (Αποκάλυψη 5:9) που στον Χριστό προσφύγει «Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. »(Ιωάννης 10:9) άλλα αυτος που το κάλεσμα του αμελήσει «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3:20) 
μακρια του θα χαθεί. 
Ο αμαρτωλός δεν σώζεται επειδή ιστορικά πιστεύει στον Χριστό, και του ανάβει το κερί, αλλά αν ΚΑΡΔΙΑΚΑ τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ όπως ο ληστής στον σταυρό και η Μαρία η Μαγδαληνή και απ' Αυτόν  με ολη του την καρδιά ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ : «Όσοι ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον Χριστό, σ΄ αυτούς ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γίνουν παιδιά Θεού»(Ιωάννης 1:12-13). και οχι σ' εκείνους που το κάλεσμα του αγνοούσαν «Αν διψάει κάποιος Σ'ΕΜΕΝΑ να ΕΡΧΕΤΑΙ και να ΠΙΝΕΙ.»(Ιωάννης 7:37-38) και σε απόσταση τον κρατούσαν. 
Ο Θεος φιλε μου καλεί κάθε άνθρωπο να έρθει σ' Αυτόν μέσω του Γιου του του Χριστού. 
Ο κάθε άνθρωπος ΕΧΕΙ το ΕΛΕΥΘΕΡΟ τον Χριστό και την προσφορά σωτηρίας του (Ματθαίος 11:28,Ιωάννης 7:37, Αποκάλυψη 3:20) να δεχτεί και στην Ευλογία του να μπει, η να την αγνοήσει και μακριά του να χαθεί !!! 
Η απάντησης σου στον Χριστό και στο κάλεσμα του είναι αυτή που θα καθορίσει που μετά θάνατο θα βρεθείς. Η συνέπεια της απόφασης σου στο κάλεσμα του Χριστού (Αποκάλυψη 3:20) θα καθορίσει για πάντα τον μετά θάνατο αιώνιο προορισμό σου. 
Ο Κύριος κοιτάζει την καρδιά σου και ΟΧΙ την θρησκευτική σου ταυτότητα, θα κοιτάξει αν τον Γιο του τον αγαπητό προσωπικό σωτήρα σου τον δέχτηκες (Ιωαννης 1;12-13) η ποτε σου δεν απάντησες το κάλεσμα του. 

"Κύριε Ιησού Χριστέ, σου δίνομαι, σου παραδίνομαι, ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ σου. Γεννηθείτω το Θέλημα σου στη Ζωη μου." Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής και εκφράζει την καρδιά σου, ο Χριστός θα απαντήσει και την ΣΩΤΗΡΙΑ του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ !!!! Αμην 

No comments:

Post a Comment