Popular Posts

Saturday 4 October 2014

H ΜΕΓΑΛΗ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ

Ποια είναι η νοσταλγία σου και ποια είναι η ΜΕΓΑΛΗ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ της ανθρωπινής καρδιάς ; 
Γεννήθηκα στο Κάιρο, και η νοσταλγία της καρδιάς μου τότε, όταν ήμουν παιδί  κι'όλοι οι συμμαθητές  και φίλοι μου περνούσαν τα καλοκαίρια τους στην Ελλάδα, ήταν κι εγώ να πήγαινα διακοπές στην  πανέμορφη Ελλάδα  μου, να κολυμπούσα καθε μέρα  στα γαλανά νερά της, να ανέπνεα τον αέρα του βουνού με το θυμάρι και να απολάμβανα την Ελλάδα που αν και δεν είχα επισκεφτεί κι'όμως τόσο πολύ την Αγαπούσα. 
Εκπληρώθηκε η επιθυμία μου στα δεκατρία μου χρόνια σ'ένα ταξίδι με τους  ναυτοπροσκόπους  και μάλιστα θέριεψε ποιο πολύ, έπρεπε με κάθε τρόπο να ζήσω στην Ελλάδα και να φύγω από την Αίγυπτο, και στα δεκαεννιά μου εκπληρώθηκε αυτή η καυτή επιθυμία μου. 

Αλλά, αν και στην Αγαπημένη μου Ελλάδα έζησα, και σ' άλλες ωραίες χώρες η μεγαλύτερη επιθυμία, Νοσταλγία της καρδίας μου ήταν να ΑΓΑΠΗΘΩ. Το ότι ορφάνεψα βρέφος, το ότι αδελφή του Πάτερα μου που ήταν σαν μητέρα μου, έπρεπε να μ'αφήσει για να παντρευτεί, αυτό και άλλα το μετάφρασε η παιδική μου καρδιά σε ΑΠΌΡΡΙΨΉ του εαυτού μου « ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ» «δεν διαθέτω χρόνο για σένα» «δεν είσαι τόσο πολύτιμος  για να μείνω μαζί σου» 
Και επειδή η μεγαλύτερη νοσταλγία της καρδιάς μου ήταν  να ΑΓΑΠΗΘΩ, να αισθανθώ αγάπη, γι'αυτό αν και παντρεμένος πήγα μ 'άλλες γυναίκες γιατί μέσα στην καρδιά μου υπήρχε ένα μεγάλο καινό που όμως καμία γυναικεία παρουσία δεν μπορούσε να το κλείσει. 
Φίλοι, ακόμα και οι ψυχικά υγιέστατοι  έχουν ένα καινό, όλοι μας έχουμε έχουμε ένα καινό στην καρδιά μας , και μόνο η ΑΓΑΠΗ του ΘΕΟΥ μπορεί να βουλώσει αυτό το καινό,ούτε το Σεξ, ούτε το ποτό, ούτε ο τζόγος, ουτε οι εκτός γάμου αμαρτίες, ούτε η Επαγγελματική επιτυχία, ούτε ο αθλητισμός, ούτε η δόξα , ούτε η φήμη, η η αναγνώριση τίποτε και καμία ουσία δεν μπορεί να ικανοποιήσει την έμφυτη ΝΟΣΤΑΓΙΑ της καρδιάς να ΑΓΑΠΗΘΕΙ παρα μόνο ο ΘΕΟΣ. 
Η κάθε καρδιά ΝΟΣΤΑΛΓΕΙ από τον Θεό να ΑΓΑΠΗΘΕΙ, και μόνο όταν ο αμαρτωλός έρθει στον Χριστό, όταν ανοίξει συνειδητά και μ'ευγνωμοσύνη την ΚΑΡΔΙΑ του στον Χριστό, τότε μόνο θα γιατρευτεί αυτή η *ανίατη* πληγή και η καρδιά είναι πάλι υγιής !!  
Αυτός που από τον Θεό έχει αγαπηθεί, στην ΑΝΑΠΑΥΣΗ του έχει μπει, και δεν τρέχει αλλού για να δροσιστεί γιατί ο Χριστός έχει ανοίξει μέσα του μια πηγή που αναβλύζει *νερό* Αιωνίου Ζωής !!  
«Όποιος πιει από το νερό που θα του δώσω ΕΓΩ, αυτος ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΨΑΣΕΙ ΠΟΤΕ. Απεναντίας, το νερο που θα του δώσω, θα γίνει μέσα του μια ΠΗΓΗ που θα ΑΝΑΒΛΥΖΕΙ *νερό* Αιωνίου Ζωής.»(Ιωάννης 4:14) 
Θα σ'αγαπώ ΑΙΩΝΙΑ, για πάντα!" λέει ο Κύριος στον καθένα που προσωπικό Σωτήρα του τον δεχτεί.  
Θα σ' ευλογήσω" λέει ο Κύριος σε κάθε πιστό του παιδί, και θα συνεχίσει να ευλογεί, να ενθαρρύνει, να Φωτίζει, να στερεώνει, να προστατεύει, να υποστηρίζει και να καθοδηγεί, κάθε πιστό του παιδί έως ότου στον παράδεισο μια μέρα ο ίδιος τον δεχτεί.Αμήν!
Αυτή την Αγάπη που ποτε δεν στερεύει και που ΝΟΣΤΑΛΓΕΙ κάθε ανθρώπινη ψυχή έχω γευτεί, και γι' αυτό στον Χριστό τον ΘΕΟ μου τα πάντα χρωστώ, γιατί γιατρεμένος στην καρδιά δυναμικά και γεμάτος ΧΑΡΑ τώρα πια ζω !   

No comments:

Post a Comment