Popular Posts

Sunday 5 October 2014

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΩ.

Φίλε δεν γνωρίζω ψυχολογικά που βρίσκεσαι, τα κτυπήματα ζωής που αντιμετώπισες και αντιμετωπίζεις, ουτε τον σταυρό που σηκώνεις,κι'αν επιθυμείς απ' όλα τα ψυχικά βάρη σου να απελευθερωθείς, αλλα αν στον Χριστό ανοίξεις την καρδιά σου και του δοθείς θα λάβεις ενα καινούργιο παρών, δεν θα είσαι ο ίδιος ποτε πια, με την βοήθεια του Κυρίου τελείως θα μεταμορφωθείς !!
Από την γέννηση μου αγγίχτηκα απο τον μεγαλύτερο πόνο της Ζωής μου, ορφάνεψα επτά μηνών, στα πέντε η εξι μου κατακρεουργήθηκε η ανδρική μου καρδιά οταν ένας υπηρέτης στο σπίτι της γιαγιάς μου με αποπλάνησε, και στην ίδια ηλικία έχασα για λίγο καιρό και την θετή μου μητέρα, την αδελφή του πατέρα μου.Οι συγκυρίες της Ζωής μου μ έκαναν να γίνω κλειστός να μην εμπιστεύομαι κανένα, και να ζητάω την Αγάπη που δεν γνώρισα μέσα απο την σεξουαλική ελευθερία .
Ήμουν γεμάτος κουσούρια, ζήλεια, φοβερή τσιγγουνιά, αγχώδης σε υπερβολικό βαθμό, ζούσα πάντα με φόβο (ασυνείδητο φόβο) αλλα ο πανικός και τα άγχος ήταν η φυσιολογική μου έκφρασης. Έως ότου τα δυνατά χτυπήματα Ζωής που έλαβα λίγο πριν τα σαράντα μου, όπως ΣΤΕΝΩΣΗ της Καρδιακής αρτηρίας, η σχιζοφρένεια της κόρης μου Χριστίνας και αλλά μ' έφεραν στον ΧΡΙΣΤΟ.
Μ' έφεραν στον μοναδικό που μπορούσε να γιατρέψει την παγωμένη άρρωστη καρδιά μου, και με γέμισε με το Φως του, καθάρισε τα σωθικά μου το Άγιο τ 'άγγιγμα του, τους φόβους, τις ενοχές, τις τύψεις, την πνευματική σύγχυση, ΟΛΑ τα ΚΑΘΑΡΙΣΕ ο Χριστός εκείνη την ημέρα του Φεβρουάριου του 1988 που του ΑΝΟΙΞΑ την ΚΑΡΔΙΑ μου και προσευχήθηκα και του ζήτησα να με συγχωρέσει απο καθε αμαρτία και να έρθει και να μείνει μαζί μου όλες τις ήμερες της Ζωής μου.
Από τότε μέσα μου ειναι το δικό του φως, με φωτίζει με καθαρίζει, μου εχει δώσει την καινούργια μου ταυτότητα < ΠΙΣΤΟ ΠΑΙΔΙ του Κυρίου> Αναγεννημένος σωσμένος από την ΧΑΡΗ του ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ !
"Αυτοί που μ' ΑΓΑΠΟΥΝ κι' οχι μόνο με τιμούν, αλλα ανοίγουν την καρδία τους και Σωτηρα τους με δεχτούν" λεει ο Κύριος θα μεταμορφωθούν < ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ> !!!
Ναι, φίλε μου, ο Κύριος θα ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ με το Άγιο Πνεύμα του καθένα που τον ΑΓΑΠΑ και Οχι μόνο τον τιμά αλλά του ΑΝΟΙΞΕΙ την ΚΑΡΔΙΑ του και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί. Αυτόν πότε δεν θα τον αφήσει άλλα με τον επουράνιο Πατέρα θα έρθει και θα κατοικήσει μαζί του «Αν κάποιος μ' ΑΓΑΠΑΕΙ, θα εφαρμόσει τον λόγο μου, και ο Πατέρας θα τον αγαπήσει , και θα έρθουμε σ' αυτόν και ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζι του !!!» (Ιωάννης 14:23) είναι το ΔΩΡΟ του Χριστού σ' αυτόν που ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί !! Αμήν !!!

No comments:

Post a Comment