Popular Posts

Wednesday 15 October 2014

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ Σ' ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΩ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ

To κατώφλι εισόδου στην Ευλογία του Πατρός ειναι να Πιστέψουμε με την ΚΑΡΔΙΑ μας στον Χριστό τον γιο του του Θεού τον μονογενή που μας ΑΓΑΠΗΣΕ τόσο πολύ που για Χάρη μας ΚΕΝΩΣΕ τον εαυτό του κι'ήρθε κατω στη γη για μας να σταυρωθει (Φιλιππησιους 2:6-8) ώστε όποιος τον ΑΓΑΠΑ  και μαζί του θέλει να ΖΕΙ να μην χαθεί αλλά να έχει Αιώνια Ζωή.«Γιατί ο Θεός δεν έστειλε τον γιο του για να καταδικάσει τον Κόσμο, αλλά για να ΣΩΘΕΙ ο κόσμος μέσω του αυτού. Όποιος πιστεύει ( και εννοείται όχι ιστορικά οτι Πράγματι ήρθε ο Χριστός στην γη, αλλά και  ΚΑΡΔΙΑΚΑ, Εμπιστευόμενος τον Χριστό μ'όλη την καρδιά του) δεν καταδικάζεται, αλλά 'όποιος δεν πιστεύει είναι ήδη καταδικασμένος»(Ιωάννης 3:17-18)

Αδελφέ/η μου, το ΑΝΟΙΓΜΑ της καρδιάς σου στην Προσφορά Σωτηρίας του «Να στέκομαι τωρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑ σου και χτυπώ. Αν ακούσεις την φωνή μου, ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ, και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ»(Αποκάλυψη 3;20)  είναι αυτό που ο Χριστός θα ΤΙΜΗΣΕΙ και την παρουσία του στην Καρδιά σου θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ.
Αν μ' ΑΓΑΠΑΕΙ κάποιος θα εφαρμόσει τα λόγο μου <δεν θα τον αψηφήσει> και ο πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ, και θα ΕΡΘΟΥΜΕ Σ' ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.(Ιωάννης 14:23) ειναι η αξιόπιστη υπόσχεσης του Χριστού για κάθε αμαρτωλό που τον ΑΓΑΠΑ και τον ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ !
Αν πράγματι αδελφέ/η μου ΑΓΑΠΑΣ τον Χριστό και προσευχηθείς και του πεις " Σ' αγαπώ και μαζί σου Θέλω να ζω" αν ειλικρινά το εννοείς ο Χριστός την προσευχή σου θα απαντήσει και την Παρουσία του για πάντα θα σου χαρίσει και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ'ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ.(Εβραιους 13;5)

«Εγώ τους εμέ αγαπώντας αγαπώ· και οι ζητούντές με θέλουσι με ευρει» (ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ 8:17) ειναι η αξιόπιστη Υπόσχεσης του Σωτήρα μας Χριστού για σένα και για καθένα που επιστρέφει σ'αυτόν !!!  

No comments:

Post a Comment