Popular Posts

Tuesday 28 October 2014

Σ' ΑΓΑΠΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΙΩΝΙΑ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΖΩ

Ποιος ποτέ μου είπε "Σ' ΑΓΑΠΩ μαζι σου ΑΙΩΝΙΑ θέλω εγώ να ζω" ;
Ποιος Βασιλιάς για μένα  τον Ορφανό, ηρθε να ψάξει να με βρει, να μου επουλώσει την Πληγή ;
Ποιος Κύριος  άφησε τους Ουρανούς κι' ηρθε για μένα να σταυρωθει να πάρει πάνω του την δική μου ενοχή ;
Μόνο εσύ Σωτήρα μου Χριστέ Κύριε μου και ΘΕΕ μου,  
Μ' αγάπησες τόσο πολύ που δεν λυπήθηκες την ίδια σου την Ζωή,  
αλλά πήρες πάνω στον σταυρό την δική μου ενοχή !!!  
Χριστέ μου Σ'ευχαριστώ, μ'όλη μου την καρδία σ' αγαπώ.
Για σένα θέλω εγώ να ζω, και τ' Όνομα σου να ΥΜΝΩ.
Είμαι δικός σου.

Φίλε μου αυτή είναι η Ομολογία μου.
Ορφάνεψα στους επτά μήνες, μισό έχασα την θετή μου μητέρα στα πέντε μου χρόνια, και αποπλανήθηκα απο ενα υπηρέτη στο σπίτι της γιαγιάς μου στα έξι μου. Εκείνη ήταν η  πράξης που κατακρεούργησε την ΑΝΔΡΙΚΗ μου παιδική καρδία. Οι βαθιες πληγές τις καρδιάς μου δεν γιατρεύτηκαν από τις εξωσυζυγικές μου απιστίες μου, αλλά από τον ίδιο τον ΣΩΤΗΡΑ τον ΘΕΟ μου που με στοργή και επιμονή στα τριάντα ενεα μου χρόνια κάθε μέρα *μιλούσε* άγγιζε και γιατρευε  την πονεμένη μου καρδία.
Αυτά έκανε ο Χριστός για μένα, πως να μην τον ΑΓΑΠΩ ;
Πως είναι δυνατόν γι' Αυτόν εγώ να μη θέλω να ζω, αφού ΟΛΑ τα καλά σ' ΑΥΤΟΝ και ΜΟΝΟ τα Χρωστώ !
       
Φίλοι μου,
Η Αγάπη του Χριστού εις τον ίδιο μας ΚΑΛΕΙ,  
Σωτήρα μας να τον δεχτούμε και στην Αιώνια ζωη να μπούμε ! (Ματ11:28,Αποκ 3;20)
     Απάντησα το κάλεσμα του αρχές του 1988, και στην Ευλογία του μ'όλη μου την οικογένεια απο τότε Ζω, είναι πάντα στο ΠΛΕΥΡΟ μου Προστάτης μου και σύντροφος μου και ξέρω οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Μ'ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ Μ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ! (Εβραίους 13;5) Και τα ίδιο θα κάνει και σ'εσένα -Ευλογίες και ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ- και στον καθένα που το κάλεσμα του απαντήσει «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί. Αμήν !!   

No comments:

Post a Comment