Popular Posts

Thursday 30 October 2014

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;;

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
 Το θέλημα του ΧΡΙΣΤΟΥ μας  ήταν και είναι: 

Να μην προχωράμε στο σκοτάδι  αλλα να έχουμε το ΦΩΣ της Ζωής(Ιωαν 8;13) 
Να προσφέρει την ΖΩΗ του ΛΥΤΡΟ για την απελευθέρωση μας απο την αμαρτία.(Μαρκ 10;45) 
Να φορτωθεί πάνω του τις δικές μας αμαρτίες ώστε να απαλλαγούμε ΡΙΖΙΚΑ απ'αυτές,  (Ιωαν 1:29.Α.Πέτρου 2:24) ώστε να μην χαθεί ο καθένας που πιστεύει σ'Αυτόν αλλά να έχει ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.(Ιωαν 3;16) 
Να  αναζητήσει και να ΣΩΣΕΙ το ΑΠΟΛΩΛΟΣ τον Χαμένο (Λουκας 19;10) 
Να έλθουμε  σ' Αυτόν για  ΑΝΑΠΑΥΣΗ να βρουμε (Ματθ 11;28) και Αιώνια Ψυχικη ΔΡΟΣΙΑ  (Ιωαν 4;14) 
Να γίνουμε ΘΕΡΜΟΙ , να ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ  και την Προσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του να την ΔΕΧΤΟΥΜΕ « Γίνε λοιπόν ΘΕΡΜΟΣ και ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ. Να,στέκομαι τωρα μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις την Φωνη μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την Πόρτα της καρδιάς σου θα μπω μεσα ΕΓΩ και θα γιορτάσουμε μαζί !!!» (Αποκ 3:19-20) 
Προσωπικό Σωτήρα μας να τον δεχτούμε και απο τον ΘΕΟ να Γεννηθούμε ΞΑΝΑ.( Ιωαν 1;12-13) 
Να έχουμε Ζωη, και μάλιστα ΖΩΗ εν ΑΦΘΟΝΙΑ.(Ιωαν10:10) 
Να τον αγαπήσουμε και να ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ τα λόγια του,ώστε ο ίδιος με τον επουράνιο μας Πατέρα μέσα μας να ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΝ (Ιωαν 14:10) και ΠΟΤΕ να μην μας ΑΦΗΣΕΙ ουτε να μας ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ !(Εβρ 13;5) 
Φίλοι μου, όποιος και όποια επιθυμεί το ΘΕΛΗΜΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ να ΓΙΝΕΙ στην ΖΩΗ του, στην ΑΙΩΝΙΑ Ζωή θα μπει, αλλα όποιος τον Χριστό και την προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ του αγνοήσει για πάντα θα χαθεί.

 "ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ" ειναι η Προσευχη, η αφιερωσης που ΣΩΖΕΙ αυτον/ην που μετανοησε και επιστρεφει στον Χριστο, και ευχομαι και η δικη σου !!

No comments:

Post a Comment