Popular Posts

Thursday 23 October 2014

Ο ΑΙΤΙΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ

Όταν αρνείσαι Σωτήρα σου να τον δεχτείς, μακριά του αβοήθητος θα μείνεις. Είσαι ο μόνος που αρνείται να υποχωρήσει, που αρνείται να παραδεχτεί οτι χωρίς τον ίδιο, χωρίς την βοήθεια του δεν θα νικήσεις στην Ζωή, που αρνείται την προσφορά σωτηρίας του.(Ματθαίος 11;28), είσαι μοναδικός, έτσι σε δημιούργησε ο Κύριος να είσαι μοναδικός/ια, αλλά ακόμα και εσυ πρέπει να περάσεις απο την ΣΤΕΝΗ ΠΟΡΤΑ (Ματ 7:13) απο την Πόρτα της Σωτηρίας του Χριστού (Ιωαν 10:9) 

Εάν η Μαριάμ η μητέρα του Χριστού -που ήταν μοναδική- ΔΟΞΑΣΕ τον Κύριο γιατί  πέρασε την Πόρτα της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του και είπε « Δοξάζει η ψυχή μου τον ΚΥΡΙΟ, και ΒΡΗΚΕ ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ το πνεύμα μου στο Θεο το ΣΩΤΗΡΑ μου» (Λουκ 1:46-47) γιατί εσυ νομίζεις οτι στην Σωτηρία του θα μπεις χωρίς την αμαρτωλότητα σου να παραδεχτείς, και  προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς ;
Ο Πλάτανος δεν μπορεί απο μόνος του να μεγαλώσει,  να γίνει το πανύψηλο δένδρο του δάσους, ευλογία σκιερής δροσιάς εκτός κι' αν ο Θεός το θρέψει, ετσι και ο άνθρωπος δεν μπορεί  να γίνει ευλογία στους άλλους ανθρώπους κι'ούτε στην Αιώνια Ζωή να μπει εκτός κι' αν τον Χριστό Σωτήρα του δεχτεί !!!

Αυτός που λέει " Είμαι μοναδικός, δεν χρειάζομαι τον Χριστό Σωτήρα μου να τον δεχτώ", θα χαθεί. Θυμήσου η μητέρα του Χριστού μας, αν και ΜΟΝΑΔΙΚΗ, κι'όμως τον Χριστό δόξασε για την σωτηρία της «Δοξάζει η ψυχή μου τον ΚΥΡΙΟ» και τον ευχαρίστησε για την αγαλλίαση που της ΧΑΡΙΣΕ «Βρήκε αγαλλίαση το Πνεύμα μου στον ΘΕΟ τον ΣΩΤΗΡΑ μου !» (Λουκ 1:46-47)

Ο Χριστός σου λέει "Σ' ΑΓΑΠΩ είσαι μοναδικός, σταυρώθηκα για σένα, ελα σε μένα " είναι η ουσία  του καλέσματος του.(Ματ 11;28) «Εγώ Ειμαι η Πόρτα. Αν κανείς προσφύγει σ'εμένα θα ΣΩΘΕΙ»(Ιωαν.10:9)
Μακριά του παρόλο που σ' ΑΓΑΠΑ  θα χαθείς, σου εύχομαι χωρίς δισταγμό τον Χριστό Σωτήρα σου να τον δεχτείς, γιατί μόνο τότε και εσυ θα μπορέσεις όπως η Μακαρία Μητέρα του Χριστού μας κι εσυ να πεις "Δοξάζει η ψυχή μου τον ΚΥΡΙΟ, και ΒΡΗΚΕ ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ το πνεύμα μου στο Θεο το ΣΩΤΗΡΑ μου"Αμήν!

ΑΠΟ ΣΕΝΑ ομως, κι' από την ΚΑΡΔΙΑ σου  ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΑΝ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και εσυ ΘΑ ΜΠΕΙΣ  !

No comments:

Post a Comment