Popular Posts

Monday 27 October 2014

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΑΠΟ ΑΜΑΡΤΙΑ, ΑΠΟ ΕΞΑΡΤΙΣΗ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

Από τον εξαιρετικό αδελφό εις Χριστό Δ.Σταυρόπουλο. Dimitrios Stavropoylos
ΔΕΧΤΗΚΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ,,
ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΙΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΙΟΤΙ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΖΑ ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.. ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ Ο ΙΕΡΕΑΣ ,, ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΜΑΘΕΙ.,ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ οτι ημουν.ΨΕΥΤΗΣ ΚΛΕΠΤΗΣ ΠΟΡΝΟΣ. ΜΕ ΕΞΑΡΤΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ... , ΑΠΑΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ,,ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΟΧΟΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΙΔΑ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗΝ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ,,,, και ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΟΠΩΣ Ο ΛΗΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΝ, οπως Ο ΑΣΩΤΟΣ ΓΙΟΣ Ο ΖΑΚΧΑΙΟΣ, οπως η ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΙΝΗ ΝΑ ΜΕ ΣΥΧΩΡΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ !!!
ΕΜΑΘΑ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΜΕΤΑΝΕΙΑ = ΤΟΥ ΟΜΟΛΟΓΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ .<< ΣΥΧΩΡΕΣΕΜΕ ΔΕΧΟΜΕ ΤΗΝ ΘΥΣΙΑΝ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΝ ,ΠΕΘΑΝΕΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΝ ΣΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ! >>
Να τι λέγει το Ευαγγέλιο ;ΡΩΜΑΙΟΥΣ 10:8 <<Πλησίον σου είναι ο λόγος, εν τω στόματί σου και εν τη καρδία σου• τουτέστιν ο λόγος της πίστεως, τον οποίον κηρύττομεν.
(10:9) Ότι εάν ομολογήσεις διά του στόματός σου τον Κύριον Ιησούν, και πιστεύσεις εν τη καρδία σου ότι ο Θεός ανέστησεν αυτόν εκ νεκρών, θέλεις σωθείς•
( 10:10) διότι με την καρδίαν πιστεύει τις προς δικαιοσύνην, και με το στόμα γίνεται ομολογία προς σωτηρίαν !!!
(Ρωμ.10:11) Διότι λέγει η γραφή• Πας ο πιστεύων επ' αυτόν δεν θέλει καταισχυνθή.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΑΠΟ ΑΜΑΡΤΙΑ, ΑΠΟ ΕΞΑΡΤΙΣΗ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ,,,ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ,, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ,,,ΑΛΛΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΟΣΕ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗΝ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΝ ,,ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΧΘΗΚΑ ΩΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΛΥΤΡΩΤΗΝ ΝΥΜΦΙΟΝ ,,ΖΩΗΝ ΑΙΩΝΙΟΝ.!!!

No comments:

Post a Comment