Popular Posts

Saturday 11 October 2014

EIMAI ΕΝΑΣ ΑΝΑΠΗΡΟΣ.ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟΣ ΑΛΛΑ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΥΓΙΕΙΣ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΜΟΥ;

 Φίλε μου, αν παρασύρεσαι απο την απρεπή συμπεριφορά σου, και το διακρίνεις και μετανοείς, αλλα πάλι ξαναπαρασυρεσαι, ο Χριστός μπορεί να σε ελευθερώσει απο την Ανομία σου, από την ειδωλολατρική βαρβαρότητα !!!

Ναι, αδελφέ μου, αν δεν μπορείς να βάλεις χαλινάρι στο στόμα σου και βρίζεις τα θεία η τον συνάνθρωπο σου, όπως έβριζα κι' εγώ κάποτε τον Κύριο μου, αυτό είναι ειδωλολατρική βαρβαρότητα και ΟΧΙ χριστιανική συμπεριφορά.

"Φωτιά είναι η γλώσσα" μας λέει ο Απόστολος Ιάκωβος, "και γίνεται όργανο που μολύνει ολόκληρο το σώμα μας και φλογίζει τον κύκλο της Ζωής αντλώντας και η ιδια φωτιά από την κόλαση" ....Μήπως είναι δυνατόν απο μια Πηγή να αναβλύζει .... γλυκό και πικρό νερό;(Ιάκωβος 3:5-12) και η απάντησις είναι ΟΧΙ κανένας που αποκαλεί τον εαυτό του Χριστιανό δεν πρέπει να κυριαρχείται απο την ανομία, από την ειδωλολατρική βαρβαρότητα.

Η πορνεία, η μοιχεία, η ομοφυλοφιλία , η Κλεψιά, η πλεονεξία , τα μεθύσια , η κακογλωσσιά, η αρπάγη,(Α.Κορινθιους 6:9-10) η έχθρα, το μίσος, ποτε δεν ήσαν χαρακτηριστικά ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ συμπεριφοράς, αλλά ήσαν και είναι έκφρασης ειδωλολατρικής βαρβαρότητας αυτών που δεν είχαν την τυχη να γνωρίσουν τον Χριστό, ν'ακούσουν για το Παράδειγμα της Άγιας Ζωής που μας άφησε, και που μας καλεί να το ασπαστούμε !

"Πόσο ταλαίπωρος άνθρωπος είμαι εγώ! ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΑ που με ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΕΙ στον νόμο της αμαρτίας και του Θανάτου;" είναι μια κατάλληλη παράφραση των λόγων του Αποστόλου Παύλου.(Ρωμαίους 7:24) Δόξα στον Θεο, η απάντησης αμέσως ακολουθεί και είναι ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!
«Ευχαριστώ τον Θεό μου που μου δίνει αυτή την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ μέσω του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ του Κυρίου μου!»(Ρωμαίους 7:25)

Φίλε μου, ας είσαι Γεμάτος Ελπίδα και χαρά, γιατί όταν τον Χριστό Ζητάς, τον Χριστό θα βρεις, και από την παλιά σου (και παλιά μου) ανεπίτρεπτη Συμπεριφορά για πάντα θα ΣΩΘΕΙΣ !!!
Και τότε θα ισχύουν και για σένα τα ευλογημένα λόγια του Απ.Παύλου «Ευχαριστώ τον Θεό μου που μου δίνει αυτή την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ μέσω του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ του Κυρίου μου!»(Ρωμαίους 7:25) 

No comments:

Post a Comment