Popular Posts

Saturday 25 October 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ

Άλλα αν αρνείσαι την αγάπη μου, έχεις αποκλείσει τον εαυτό σου απο εμένα, απο την αιώνια Ζωή
Φίλε μου, ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός δεν είναι μόνονο φορέας  της Ζωής, αλλά η ΠΗΓΗ  της Ζωής,(Ιων 1:4,11:25)   ειναι εκείνος που δημιούργησε το σύμπαν,(Ιωαν 1!1-3,Κολοσσαεις 1:16) που σ'αυτόν οφείλουμε την ύπαρξη μας και κάθε μας ήμερα, και αν αρνούμαστε Σωτήρα μας να τον δεχτούμε, έχουμε αποκλείσει τους εαυτούς μας απο την παρουσία του δημιουργού μας, και απο την Αιώνια μετά θάνατο μαζί του ΖΩΗ !


«Εγώ
 Είμαι η οδός, και η Αλήθεια και η ΖΩΗ»(Ιων 14:6) και όποιος/α αρνείται τον Χριστό Σωτήρα του να τον δεχτείς έχει ΑΠΟΚΛΙΣΕΙ τον εαυτό  του/ης από την Αιώνια μετά θάνατο μαζί του στον παράδεισο ευλογημένη Ζωή. Ο Παράδεισος φίλοι, δεν είναι απλώς μια τοποθεσία στο Ουράνιο Σύμπαν αλλά ένα πρόσωπο ο Χριστός, κι' όποιος τον Χρίστο έχει εμπιστευτεί, με τον Κύριο του μετά θάνατο στον παράδεισο θα βρεθεί.(Ιωαν 14:4)  Μακριά  όμως  από τον  Χριστό θα βρεθεί η  άφθαρτη  ψυχή κάθε αμαρτωλού που αρνήθηκε τον επί γης Θεό Κύριο Ημών Ιησού Χριστό προσωπικό σωτήρα του να τον δεχτεί. 
Η άρνησης σου σωτήρα σου να με δεχτείς, σ' αποκλείει απο την ΑΓΑΠΗ μου λέει ο Κύριος ! 
«Εγώ ΕΙΜΑΙ το ΦΩΣ του κόσμου.Όποιος ακολουθεί ΕΜΕΝΑ δε θα περπατήσει  στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το ΦΩΣ της Ζωής»(Ιωαν8:12) 
«Εγώ είμαι το ΖΩΝΤΑΝΟ ΨΩΜΙ που κατέβηκα από τον Ουρανό. Απ'αυτό το ψωμί αν φάει κανείς θα ΖΗΣΕΙ ΑΙΩΝΙΑ»(Ιωαν 6;51) 
«Εγώ είμαι η ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ και η ΖΩΗ, όποιος πιστεύει ΣΕ ΜΕΝ κι'αν πεθάνει θα ζήσει»(Ιωαν  11:25) 

Αδελφέ/η  μου το Άγιο Πνεύμα  σου λέει στον ΧΡΙΣΤΟ να αποτανθείς  για να σωθείς «ΕΛΑ. Και όποιος διψάει ας έρθει, κι'όποιος θέλει ας πάρει το νερό της ΖΩΗΣ ΔΩΡΕΑΝ. (Αποκ22;17) 
Αρχές του 1988 απάντησα το κάλεσμα του Χριστού, στον ίδιο με δάκρυα στα μάτια, και με καρδία γεμάτη ευγνωμοσύνη πήγα, του ζήτησα απ'όλες της αμαρτίες μου να με συγχωρέσει και ναμείνει μαζί μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου. Και απάντησε την προσευχή μου, και ξέρω οτι όταν κλείσω τα μάτια μου για τελευταια φορά , ΜΑΖΙ του θα ΒΡΕΘΩ, όχι γιατί είμαι καλός,αλλά γιατί είναι ΕΛΕΗΜΩΝ και ΣΠΛΑΧΝΙΚΟΣ και κανένα πιστό παιδί του δεν θα αφήσει αλλά την εσχάτη ήμερα θα τον αναστήσει !(Ιωαν 6:40) 
 

No comments:

Post a Comment