Popular Posts

Wednesday 8 October 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΟΥ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

Το συναίσθημα της ελπίδας γουργούριζε ασταμάτητα  και δυνατά στην καρδιά μου, το 1987 οταν πρωτοδιαβαζα στην Αγία γραφή, τα λόγια του Χριστού «Ελάτε σε μένα ολοι εσείς οι βαριά φορτωμένοι κι'ΕΓΩ θα σας δώσω την Ανάπαυση που ζητάτε»(Ματθαίος 11:28)

Από το προηγούμενο έτος όλα είχαν έρθει ανάποδα, ο πεθερός μου με είχε απολήσει απο την επιχείρηση του, η μεγάλη μου κόρη  η Χριστίνα είχε πολύ παράξενες τάσεις, που μας έφερνε σ'αμηχανία και εγώ έπαθα στένωση καρδιακής αρτηρίας. Τότε ήταν που ο Κύριος σήκωσε απο πάνω μου τον  βραχνά της ανησυχίας.Τα λόγια του Ευαγγελίου του δρόσιζαν την πονεμένη μου καρδιά «Ποτέ δεν θα σ'αφήσω ούτε θα σ'εγκαταλείψω»(Εβραίους 13:5) και τα όνειρα που μ' είχε κατακλύσει ηταν  γιατρευτικα. Δεν αμφέβαλλα οτι ο Χριστός σταυρώθηκε και για μένα < για να πάρει πάνω του τις δικές μου αμαρτίες>  και με καλούσε να  του ανοίξω την καρδιά μου Σωτήρα μου να τον δεχτώ και στην Ευλογία του κι'εγώ να μπω, πράγμα που το έκανα αρχές του 1988. 

Φίλοι μου, η μόνη σιγουριά στην Ζωή είναι να είσαι στερεωμένος  στον Παν Άγιο Παντοδύναμο ΘΕΟ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, αυτός είναι ο βράχος της Ζωής που όποιος σ'αυτόν ΓΑΝΤΖΩΘΕΙ ποτέ δεν θα χαθεί, καμία τρικυμία της Ζωής δεν θα τον μετακινήσει :« Κατέβηκε η βροχή και ήρθαν τα ποτάμια και φύσηξα οι άνεμοι και έπεσαν μ' άρμη πάνω του, αλλά δεν γκρεμίστηκε, γιατί ειχε ΘΕΜΕΛΕΙΩΘΕΙ πανω στον Βράχο της Ζωής στον ΧΡΙΣΤΟ»(Ματθαίος 7:24-25) 
Φίλοι, Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ !! 
« Ελάτε σε μένα όλοι εσεις οι βαριά φορτωμένοι κι'ΕΓΩ θα σας δώσω την Ανάπαυση που ζητάτε» 
Απο τον καθένα από μας εξαρτάται αν στην Αιώνια Ζωή θα μπούμε, η αν τα λόγια του ΧΡΙΣΤΟΥ τα αγνοήσουμε  και μοιάσουμε με τον ανόητο άνθρωπο που έκτισε το σπίτι του στην άμμο της θρησκείας (αντι στον Βράχο τον Ιησού Χριστό) και το πέσιμο του ήταν ολοκληρωτικό !!!(Ματθαίος 7:26) 
Η αγάπη του Χριστού 
 Γεμίζει την καρδιά 
με ΕΛΠΙΔΑ και ΧΑΡΑ 
εκείνου που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ 
και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ.
 
Και έχει γεμίσει την δίκη μου καρδιά. 
Αδελφέ/η μου σου εύχομαι να μην αμελήσεις ν'ανοίξεις την καρδιά σου στον Χριστό, και την Χάρη του και εσυ να δεχτείς και με ΧΑΡΑ να πλημμυρίσεις. ΑΜΗΝ!

No comments:

Post a Comment