Popular Posts

Monday 20 October 2014

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ Σ'ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΤΑΝΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ

Και συ φίλε που ως τώρα το κάλεσμα του αγνοείς είσαι τυφλός στ' αλήθεια η απρόθυμος τον Χριστό Σωτήρα σου να τον δεχτείς ;
Όταν φύγεις από τον κόσμο
και μακριά από τον Χριστό βρεθείς
μόνο τον εαυτό σου θα έχεις
για να κατηγορείς.
Ας είσαι έτοιμος για πάντα
μακριά του να υποφέρεις,
Αν όμως μετανιώσεις
και τον Χριστό Σωτήρα σου δεχτείς !
Ω τι χαρά μεγάλη θα αναγεννηθείς,
κι'όταν τα μάτια σου τα κλείσεις
στον Παράδεισο θα μπεις !

Ο Κύριος μας όλους πάντα τους καλούσε σ' Αυτόν να τρέξουν Σωτηρία και Αιώνια Ψυχική δροσια να βρουν !!!
# ΕΛΑΤΕ Σ'ΕΜΕΝΑ ολοι εσεις που κοπιαζετε κι είστε βαριά φορτωμένοι κι εγώ θα σας αναπαύσω(Ματ 11:28)
# Αν διψάει κάποιος Σ'ΕΜΕΝΑ να ΕΡΧΕΤΑΙ και να πίνει. Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού <κι'εννοεί το Άγιο Πνεύμα που ΕΚΕΙΝΟΣ θα τους δώσει» θα ξεχυθούν μέσα από εκείνον που πιστεύει Σ'ΕΜΕΝΑ.(Ιωαν 7;37)
#Εγώ είμαι η Πόρτα.Αν κανείς προσφύγει Σ 'ΕΜΕΝΑ ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή.(Ιωαν 10:9)
#Εγώ είμαι ο Δρόμος και η Αλήθεια και η Ζωή, κανένας δεν έρχεται στον πατέρα παρα ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ από ΜΕΝΑ ! (Ιωαν.14:6)
Και για να δώσει τέλος σε κάθε αμφισβήτηση περί της ΘΕΟΤΗΤΟΣ του είπε « Όποιος έχει δει ΕΜΕΝΑ έχει δει τον Πατέρα »(Ιωαν 14:9)

No comments:

Post a Comment