Popular Posts

Tuesday 14 October 2014

ΘΕΛΩ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΠΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ

Πολύτιμε αδελφέ  είσαι μακάριος αν έχεις καταλάβει οτι από μόνος σου, χάρη στα δικά σου έργα, η της εκκλησίας σου στον παράδεισο ποτέ σου δεν θα μπεις, αλλά μόνο αν ανοίξεις την καρδιά σου στον Παν Άγιο ΧΡΙΣΤΟ που ήρθε κάτω στην γη να σταυρωθεί για να πάρει πάνω τους τις δίκες σου (και δικές μου) αμαρτίες ώστε κάθε αμαρτωλός που προσωπικό Σωτήρα του τον δεχτεί να μην χαθεί αλλά στον παράδεισο να μπει !!!

Δεν θα μπει στην Βασιλεία του κανένας υποκριτής που του λέει  "Κύριε,Κύριε" αλλά αρνείται να απαντήσει το κάλεσμα του «Να τώρα στέκομαι μπροστά στη πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ανοίξεις την πόρτα θα μπω μέσα Εγώ, και θα δειπνήσουμε μαζί!»(Αποκάλυψη 3;20) αλλά μονο ο ταπεινός που σαν παιδί τον Χριστό μ' όλη του την καρδιά τον εμπιστευτεί.

 Φίλοι μου, το Φως που  φωτίζει την καρδιά και διώχνει  το σκοτάδι ειναι ο Χριστός « Εγώ είμαι το ΦΩΣ του κόσμου. Όποιος ακολουθεί εμένα , δεν θα περπατήσει στο σκοτάδι αλλά θα έχει το φως της Ζωής»(Ιωάννης 8:12) Όποιος όμως  τον Χριστό και τα λόγια του αψηφά, μακριά του στο αποπνιχτικό εφιαλτικό σκοτάδι της κολάσεως  θα ζήσει, επειδή τα έργα του ήταν πονηρά και αγάπησε το σκοτάδι παρα το φως.(Ιωάννης 3;19)

Αν πότε από το σκοτάδι θέλεις να βγεις,
Άνοιξε την καρδιά σου, και ΣΩΤΗΡΑ σου τον Χριστό να τον δεχτείς ! Αμήν!
 
Φιλοι μου «Όσοι δέχτηκαν τον Χριστό, σ` αυτους ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ»(Ιωάννης 1:12-13) και ΟΧΙ όσοι αρνήθηκαν τον Χριστό σωτήρα τους να τον δεχτούν !

No comments:

Post a Comment