Popular Posts

Wednesday 9 October 2013

ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΤΩ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΗΤΑ ΛΕΓΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ.


Γιατί αν ο Κύριος είναι μαζί μου ποιος ειναι εκείνος που θα μπορέσει να στραφεί εναντίον μου;Ποιος θα μπορέσει να με βλάψει, η να ματαιώσει τα σχέδια που ο Κύριος Ιησούς Χριστός έχει για τη Ζωή μου ;

Αδελφέ/η μου το Ευαγγέλιο τονίζει οτι μέσα απο όλα τα δείνα τα ΠΙΣΤΑ παιδιά του Κυρίου <αυτοί που τον Χριστό Σωτήρα τους έχουν ΔΕΧΤΕΙ και από το Άγιο Πνεύμα του ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ> βγαίνουνε περισσότερο και από ΝΙΚΗΤΕΣ. Και ούτε θάνατος ουτε τα αναπάντεχα της ζωής, ουτε αρχές ουτε εξουσίες ουτε παρόντα ουτε μέλλοντα ουτε οσα βρίσκονται ψηλά ουτε οσα βρίσκονται στα βάθη, κι ουτε κάποιο αλλο δημιούργημα θα μπορέσει να τα χωρίσει απο την ΑΓΑΠΗ του Θεού που ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ και γίνεται δίκη μας ΜΕΣΩ του ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !!!(Ρωμαίους 8:31, 37-39) 

Mεσα απο όλες τις περιστάσεις και τις επιθέσεις του Εχθρού θα βγαίνω ΝΙΚΗΤΗΣ χάρη στον Χριστό που μ'ενδυναμώνει (Φιλιππησιους 4:13) είναι το αξίωμα και ο Ορισμός Ζωής οχι μόνο για τον Απόστολο Παύλο, αλλα για κάθε ΠΙΣΤΟ παΐδι του Κυρίου !!! 

Αυτός που στον Χριστό εχει δοθεί και Σωτήρα του εχει δεχτεί, πάντα ΕΛΠΙΖΕΙ, πάντα ΠΙΣΤΕΥΕΙ, πάντα κάνει ΥΠΟΜΟΝΗ.(Α.Κορίνθιους 13:7) πάντα είναι χαρωπός αγωνιστής γιατί ξέρει οτι ο Κύριος που του χάρισε το ανεκτίμητο ΔΩΡΟ της Σωτηρίας οταν πίστευσε (Εφεσιους 2:8-9) είναι στο Πλευρό του , και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ τον /ην ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ τον/ην ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ.(Εβραίους 13:5), αλλα αφού υποφέρει λίγο, θα τον ΔΙΑΠΛΑΣΕΙ, θα τον ΣΤΗΡΙΞΕΙ , θα τον ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΕΙ, θα τον ΣΤΕΡΕΩΣΕΙ !!!(Α.Πέτρου 5:11) 

Στον Χριστό λοιπόν η ΔΟΞΑ και η κυριαρχική δύναμη και τώρα και στους ΑΙΩΝΕΣ των ΑΙΩΝΩΝ. Αμήν!!! 

Αδελφέ μου, Αδελφή μου αν στον Χριστό μέχρι σήμερα δεν έχεις δοθεί, και Σωτήρα σου δεχτεί, σήμερα και τώρα ειναι η ήμερα ν'ανοίξεις διάπλατα την καρδιά σου να του ΔΟΘΕΙΣ και στη ΑΙΩΝΙΑ Ζωή που εκείνος χαρίζει και εσύ να μπεις!!!

"Kυριε Ιησού Χριστέ, σου δίνομαι, σου παραδίνομαι. Είμαι ΔΙΚΟΣ σου, ΔΙΚΙΑ σου. ΓΕΝΝΗΘΗΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωή μου." Είναι η προσευχή που Σώζει τον αμαρτωλό !!!

No comments:

Post a Comment